وی ضمن انتقاد از سیاستهای سالهای گذشته و برخوردهای سلبی و ایجابی در برخورد با پدیدههای اجتماعی و عدم توجه به گلایهها و نقطه نظرات مراکز علمی در این زمینهها از رویکردهای مثبت اخیر مبادی حاکمیتی در پذیرش پدیدههای اجتماعی و تلاش برای بومیسازی و بهرهبرداری مثبت از آنها تقدیر کرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان با اظهار خوش بینی به توسعه مرکز تخصصی بازیهای رایانهای گفت: خوشبختانه با نظر مثبت و پی گیری مستقیم شخص رییس دانشگاه، این مرکز راهاندازی شد و امید است که همواره پویا و مؤثر برای جامعه گام بردارد.
رحیمی هدف از راهاندازی این مرکز را پاسخ به نیازهای جامعه دانست و افزود: نیازهای جامعه در حوزه درمان، امنیت، فرهنگ، سرگرمی و توسعه بازار کسبوکار و تربیت متخصصان مربوطه محورهای اصلی فعالیت در این مرکز است.
همچنین جواد راستی، مدیر مرکز تخصصی بازیهای رایانهای دانشگاه اصفهان، صنعت بازیسازی را یک بستر پایدار دائم و متنوع برای تولید ثروت دانست و بر ضرورت عبور دانشگاه از آموزش و پژوهش صرف و ورود به حوزه کارآفرینی و تولید ثروت از دانش تاکید کرد و گفت: در حال حاضر سه هسته آموزش و توانمندسازی فناوری، تولید و تحلیل محتوا و هسته کارآفرینی و توسعه کسبوکار اجتماعی در این مرکز راهاندازی شده است.
وی تشکیل انجمن علمی، برگزاری دور بعدی کنفرانس بازیهای رایانهای، تشکیل کارگروههای پژوهشی، جذب بودجههای پژوهشی و برقراری ارتباط با حامیان بالقوه داخلی و خارجی را از مسائل و رویکردهای پیش رو دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی استان بتوانند کار تیمی و گروهی ارزنده و خوبی در راه اعتلا و توسعه این مرکز داشته باشند.