مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین در ادامه از راهاندازی سامانه «کالسنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان سال خبر داد و با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که عرضه و تقاضای سفر را به صورت سیستماتیک و هوشمند در شهر تهران و در ناوگان تاکسیرانی مدیریت کنیم، گفت: «کالسنتر» تاکسیرانی از طریق اپیلیکیشن موبایل فعالیت کرده و براساس آن نزدیکترین تاکسی را به نزدیکترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل میکنیم.
وی با بیان این کالسنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستمهای سختافزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب میشود و خودشان در حقیقت میتوانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. گفت: از طرف دیگر مسافر نیز میتواند راننده تاکسی، پلاک راننده، اسم راننده، موقعیت جغرافیایی و فاصله تاکسی را تا محل حضور خود به صورت آنلاین و بر روی صفحه تلفن همراه خود بببیند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مرحله دوم تماسهای متمرکزی به سامانه «کالسنتر» خواهیم داشت، افزود: براین اساس اپراتورها در سامانه «کالسنتر» به صورت شبانهروزی نسبت به پاسخدهی اقدام میکنند به گونهای که اگر شهروندان نیاز به تاکسی دربستی داشته باشند، میتوانند به صورت شبانهروزی با «کالسنتر» تاکسیرانی شهر تهران تماس بگیرند و اپراتورها با توجه به موقعیت فرد تماسگیرنده، نزدیکترین تاکسی را به صورت آنلاین مشاهده و به فرد تماسگیرنده ارجاع دهند.
مظفر گفت: پروژه «کالسنتر» تحول بزرگی در تاکسیرانی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال، آن را در شهر تهران اجرایی کنیم.