کد خبر: ۱۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 12
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به اینکه ساختار و تشکیلات ادارات تجهیزات پزشکی دانشگاه ها طی سال های گذشته تعیین تکلیف نشده بود با نظر مسئولان مصوبه تشکیلات نهایی شد وبه زودی ابلاغ می شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمود بیگلردر بیست و سومین همایش سراسری مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هدف از برگزاری این همایش را استفاده از پتانسیل و نقطه نظرات فنی دانشگاه ها در سیاست گذاری و برنامه ریزی حوزه تجهیزات پزشکی عنوان کرد.

وی افزود: به همین منظور کمیته فنی و مشورتی متشکل از برخی از مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه ها در اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تشکیل شده که اعضای آن نیز به فراخور امور مطرح شده در آن از مجموعه دانشگاه ها متغیر خواهد بود.

بیگلر در ادامه بر استفاده از تجربه موفق دانشگاه ها و ارائه به سایر دانشگاه ها تاکید کرد.

مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه اظهار داشت: ادارات تجهیزات پزشکی معاونت های غذا و دارودانشگاه های علوم پزشکی کشور بایستی به عنوان بازوان اجرایی سازمان غذا و دارو در عرصه نظارت و ارزیابی و همچنین انجام پاره ای از تکالیف اجرایی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی که در قالب طرح تفویض اختیار به آنها ابلاغ می شود مشارکت فعال داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به ساختار و تشکیلات ادارات تجهیزات پزشکی دانشگاه ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این ساختار طی سال های گذشته مصوب و تعیین تکلیف نشده بود با نظرات مقام عالی وزارت و رئیس سازمان غذا و دارو و معاون درمان وزارت مطبوع نهایی شد و به زودی به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

برچسب ها: تجهیزات ، پزشکی ، همایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: