کد خبر: ۱۱۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 05
شفا آنلاین>اجتماعی>پس از اثبات این که ساعت هوشمند Basis Peak محصول شرکت اینتل موجب تاول و سوختگی پوست کاربران می شود، شرکت اینتل فراخوانی برای استرداد این محصول منتشر کرد.
به گزارش شفا آنلاین،در ماه ژوئن مشخص شد ساعت هوشمند Basis Peak موجب آسیب دیدن پوست تعدادی از کاربران شده است. اینتل امیدوار است با به روزرسانی نرم افزار شرکتی ساعت Basis Peak که قادر است تعداد گام ها و ضربان قلب کاربر را اندازه گیری کند، بتواند مشکل را حل کند.
اما در روز چهارشنبه اینتل اعلام کرد اقدامات آن برای تامین امنیت ساعت هوشمند 170 پوندی به ثمر نرسیده و از مالکین این محصول خواست تا ساعت خود را مسترد کرده و کل مبلغ پرداختی را از شرکت پس بگیرند.
همچنین قرار است اینتل در پایان سال میلادی جاری خدمات آنلاین Peak را نیز قطع کند و در نتیجه تمام ساعت هایی که به شرکت مسترد نشوند، کارآیی خود را از دست خواهند داد.
جو والدن، رئیس واحد فناوری های نوین اینتل، در یک ایمیل از کاربران عذرخواهی کرد. وی در ایمیل خودنوشت: «من مایلم از طرف گروه Basis Science شخصا به دلیل وضعیت پیش آمده، عذرخواهی کنم. ما می دانیم که بسیاری از شما علاقه زیادی به ساعت هوشمند Basis Watch دارید و این محصول به بخشی از زندگی روزمره شما تبدیل شده است و بابت اختلالی که این وضعیت در زندگی شما ایجاد می کند، واقعا متاسفیم.»
از آنجا که ساعت هوشمند Peak تنها محصول پوشیدنی عرضه شده توسط بخش تجهیزات پوشیدنی شرکت اینتل است که در سال 2014 میلادی و پس از تصاحب شرکت 100 میلیون دلاری Basis راه اندازی شد، فراخوان استرداد این محصول، آینده بخش تجهیزات پوشیدنی اینتل را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
برچسب ها: ساعت ، کاربران ، اینتل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: