کد خبر: ۱۱۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 04
شفا آنلاین>اجتماعی>استاندار قزوین با تاکید بر بسیج همگانی برای مقابله با اعتیاد، گفت: وجود حتی یک فرد معتاد به مواد مخدر نیز در جامعه زیاد است.
به گزارش شفا آنلاین، فریدون همتی بعدازظهر پنجشنبه در نشست تخصصی آموزش پیشگیری از اعتیاد زنان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اعتیاد در جامعه زنان استان بسیار ناچیز و نادر است اما همان طور که گفته شد حتی یک مورد نیز قابل تحمل نیست و بی توجهی نسبت به این موضوع باعث تسری آن و افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

وی در ادامه بر تمرکز فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری تاکید کرد و گفت: اثربخشی این نوع فعالیت ها از کارهای درمانی بسیار بیشتر است.
استاندار قزوین تصریح کرد: در حوزه پیشگیری بهتر و آسان تر و کم هزینه تر می توان برنامه های مبارزه با مواد مخدر را پیگیری کرد و به نتیجه رساند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سازمان های مردم نهاد در مقابله با اعتیاد تاکید کرد.
استاندار قزوین در ادامه گفت:مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان نیز در پیشگیری از اعتیاد زنان با ارایه طرح های مفید و تاثیرگذار می توانند موثر واقع شوند.
وی اظهار کرد: مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی باید در زمینه فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب و تقویت ارزشهای دینی و اسلامی نیز توجه و دقت لازم را داشته باشند.
وی اظهار کرد: کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی در رفتار و منش و سبک پوشش و حجاب و برخوردهای اجتماعی باید برای مراجعان و ارباب رجوع در قامت یک الگو ظاهر شوند.
استاندار قزوین همچنین بر پرهیز از برخوردهای سلبی و آمرانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و در پایان افزود:درترویج فرهنگ عفاف و حجاب که کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد باید کارها را با سعه صدر و به شیوه های معقول و کارشناسی شده پیش برد.

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر ، حجاب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: