کد خبر: ۱۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 03
شفا آنلاین>سلامت> استیفن هاوکینگ افزایش قابل ملاحظه قدرت تفکر و تمرکز خود را مدیون مصرف داروی اینتلیجکس Intelligex می‌داند.
به گزارش شفا آنلاین،اینتلیجکس یکی از داروهایی است که به داروی هوشمند مشهور است و کارکرد مغز را افزایش داده، قوه ادراک و ارتباط عصبی را بهبود می‌بخشد. این دارو همچنین با تقویت بخش پیش‌پیشانی قشر مخ، حافظه و بازیافت خاطرات را زیاد می‌کند. استیفن هاوکینگ در مصاحبه‌ای با اندرسن کوپر می‌گوید که قدرت تفکرش از همیشه روشن‌تر و تیزتر بوده وتمرکز زیادی دارد.

 به گفته او، مغز نیز مانند ماهیچه‌ها نیاز به تمرین و مصرف مکمل دارد. درست همانگونه که ورزشکاران برای عضله‌سازی از مکمل استفاده می‌کنند، مغز هم نیاز به مکمل تقویتی دارد. او می‌افزاید: «خود من از این راه قابلیت‌های ادراکی خود را افزایش داده‌ام.» ورزشکار مشهور، تام بردی و موسیقیدان برجسته کانیه وست هر دو از مصرف این دارو اظهار رضایت کرده‌ و گفته‌اند که نه تنها احساس هوشیاری بیشتری می‌کنند، انرژی‌شان نیز افزایشی قابل توجه داشته است. مصرف اینتلیجکس برای این نام‌آوران مثبت و سازنده بوده ولی این سوال مطرح می‌شود که آیا مصرف درازمدت آن بی‌خطر است؟

       بیش از یک دهه پیش، دانشگاه هاروارد گروهی از دانشمندان اعصاب را گرد هم آورد تا روی ساخت دارویی که ضریب هوشی را افزایش دهد، کار و مطالعه کنند. امروز تلاش‌های این گروه نتیجه داده و آنها به هدفی که دستاورد یک عمر تحقیق می‌نامند، دست یافته‌اند. دارویی که مرزهای دانش را در نوردیده است. مکملی که آنها ساخته‌اند بهترین داروی افزایش حافظه، هوشیاری، تمرکز و در کل افزایش دهنده ضریب هوشی است.

       اثر این دارو روی افراد مختلفی آزمایش شده است. یک دانشجوی سال اول دانشگاه هاروارد از تجربه مصرف خود چنین می‌گوید: «چند دقیقه پس از مصرف دارو، اثر آن نمایان شد. مثل اینکه ناگهان پرده‌ای تیره از پیش چشمانم کنار رفت. هوشیارتر شدم و سطح دقتم نیز افزایش یافت، انرژی فیزیکی‌ام نیز بیشتر شده بود. کلا شفافیت ذهنی‌ام به طرز باورناپذیری زیاد شده بود.»

       دکتر روزن‌هاوس، پژوهشگر ارشد این تحقیقات، ما را در جریان مواد اولیه سازنده این دارو قرار داد: «این دارو به نحوی مهندسی شده که در ساخت آن ویتامین‌ها و مواد ضروری برای رشد مغز و قوه ادراک به‌کار می‌رود. با مصرف این دارو حافظه کوتاه و بلندمدت، تمرکز، انرژی و قابلیت‌های حل مسئله و در کل توانایی عملکرد مغزی افزایش می‌یابد.» او از دستیابی به این دارو شکرگزار است و ساخت آن را آغازی برای مرحله‌‌ای دیگر از تکامل انسان می‌داند.

       همکار روزن‌هاوس، دکتر کورتیگان، در تکمیل صحبت‌های اومی‌گوید: «مصرف این دارو قدرت تفکر و کارایی مغز را به نهایت ظرفیت آن می‌رساند. این دارو از آن جهت دستاوردی قابل توجه است که با برطرف ساختن خستگی ذهنی، در سطح تک‌تک سلول‌های مغزی با انرژی‌رسانی کامل، بهره‌وری آن را به 100 درصد میزان ممکن می‌رساند.»

آیا مصرف این مکمل برای همه ما مجاز و سودمند است؟
       تیم تحقیقاتی دانشگاه هاروارد این دارو را به ثبت رسانده و امتیاز ساخت آن را به شرکت‌های دارویی معتبر فروخته است. بسیارند افرادی که موفقیت حرفه‌ای را در صدر اهداف خود قرار داده‌اند. برای این افراد مصرف این دارو یعنی شغل بهتر و در نتیجه درآمد بیشتر. این مکمل دارویی برای مصرف 3 ماه در ذخیره دانشگاه هاروارد موجود است و پس از آن شرکت دارویی اقدام به تولید و عرضه آن به بازار خواهد کرد.
Forbes

برچسب ها: مکمل ، تقویتی ، مغز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دواخخساغشق65
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
لغات خوبی کردند و بیشترش fake است و صحت ندارد فقط یک مکمل گیاهی برای افزایش حافظه نه بیشتر.حتی شرکت تولید کنندش بروز ندادند داخل و مواد موثره دارو چیه.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: