کد خبر: ۱۱۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 30
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور طی 6 روز گذشته گفت: در جریان این سیلاب و آبگرفتگی ها به 985 تن امدادرسانی و 63 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب نیز رهاسازی شد.

 به گزارش شفا آنلاین،ناصر چرخساز با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از چهارم مرداد تا ساعت 7 و 30 دقیقه امروز (شنبه 9 مرداد) ، افزود: 985 تن از هموطنان در 16 شهرستان 6 استان شامل استان های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، خراسان رضوی، گلستان و خراسان جنوبی از خدمات امدادی لازم بهره بردند.
وی خاطر نشان کرد: طی 6 روز گذشته شهرستان های ایرانشهر، سیب و سوران، مهرستان، داراب، شیراز، نی ریز، فسا، جیرفت، ارزوئیه، ساردوئیه، بافت، زرند، گرگان، مینودشت، نیشابور و خوسف درگیر سیل و آبگرفتگی بوده است؛ 292 تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی در 16 شهرستان با برپایی 63 دستگاه چادر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به نجات و انتقال 9 تن از هموطنان به مناطق امن و ارائه خدمات درمان سرپایی به پنج تن، گفت: همچنین تخلیه آب از ١5واحد مسکونی صورت گرفت و 224 تخته پتو، 134 تخته موکت، 470 قوطی انواع کنسرو میان متاثران توزیع شد.
چرخساز در ادامه از بکارگیری 43 تیم عملیاتی شامل 173 امدادگر و نجاتگر در اقدامات مزبور خبر داد و گفت: امدادرسانی ها در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: سیل ، عملیات ، امداد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: