کد خبر: ۱۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 11
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس مرکز مطالعات اعتیاد گفت: مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در این پژوهشکده افتتاح شد.
به گزارش شفا آنلاین،حیدری رییس مرکز مطالعات اعتیاد با اشاره به افتتاح این مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت اشاره داشت: مرکز ملی مطالعات اعتیاد بیشتر  از 12 سال است که به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر و درمان مبتلایان به این عارضه با هدف کاهش روی آوردن مردم به خصوص جوانان به این مواد خانمان سوز انجام می شود. 
 
وی ادامه داد: در این مرکز تحقیقاتی کارهای پژوهشی و آموزشی در سطح پیشرفته ای صورت می گیرد و کشورمان جزو 10 کشور اول دنیا در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و کنترل آن است. 
 
حیدری با بیان اینکه این مرکز مطالعاتی از نظر سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک کلینیک ممتاز برگزیده شد، افزود: به خاطر تلاش های گسترده مرکز ملی مطالعات اعتیاد در زمینه های مختلف این کلینیک همکار سازمان بهداشت جهانی انتخاب و این نهاد بین الملل امروز دفترش را در این مکان افتتاح می کند. 
 
رییس مرکز مطالعات اعتیاد یادآور شد: داروهای درمانی بیماران مبتلا به مواد مخدر متأسفانه جزو بیمه محسوب نشده و بیماران تمام هزینه های آنها را پرداخت می کنند. 
 
وی عنوان کرد: افتتاح مرکز ملی مطالعات اعتیاد با عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت سبب تبادل هرچه بیشتر علمی پژوهشی ایران با این نهاد بین المللی است.
برچسب ها: اعتیاد ، بهداشت ، پژوهش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: