کد خبر: ۱۱۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵ - 2016July 04
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، اظهار داشت: خدمات فنی بعد از فروش به مشتریان، از جمله منابع قابل توجه درآمد شرکت های تجهیزات پزشکی است.

به گزارش شفا آنلاین،مهندس حسین عظیم زاده با انتقاد از شرکت هایی که با عناوین دهان پر کن مثل کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، به صورت دوره ای مبالغی را از مراکز درمانی مطالبه کرده و  شرایطی را برای ارائه خدمات وضع  کنند، تصریح کرد: متاسفانه بعضا مشاهده می شود برخی وارد کنندگان حتی همین خدمات اگر چه گران را نیز از مشتریان خود دریغ کرده و مصرف کننده تجهیزات پزشکی را با مشکل عدم ارائه قطعات یدکی تجهیزات پزشکی مواجه می سازند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات پس از فروش به عهده تولیدکننده، وارد کننده و نماینده قانونی آنها است، گفت: در صورت عدم رضایت ذی نعفان از انجام شایسته خدمات پس از فروش، اداره کل نسبت به اعلام فراخوان به منظور تایید و معرفی اشخاص حقوقی مجاز، عمل خواهد کرد؛ ضمن آنکه  موضوع را تا  هنگام برطرف شدن همه شکایات و جبران ضرر و ارائه رضایتنامه مکتوب، پیگیری نموده و تاقبل از موافقت کمیته فنی از فعالیت آن جلوگیری خواهد کرد.

عظیم زاده همچنین افزود: به منظور ایجاد رقابت سازنده در جهت  ارائه بهتر خدمات پس از فروش و ارتقاء سطح کیفی خدمات، به ارزیابی کمی و امتیازبندی نحوه ارائه خدمات پس از فروش اقدام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به طور کل اشخاص حقوقی ارائه دهنده خدمات پس از فروش باید با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، همه شرایط عمومی و اختصاصی را برای پشتیبانی کافی، ایمن و سریع تجهیزات و ملزومات پزشکی عرضه شده، تامین  بکنند.

عظیم نژاد  تاکید کرد: برای بالا بردن کیفیت، نسبت به ارزیابی کمی و امتیازبندی نحوه انجام کار، طبق روال اقدام خواهیم نمود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: