کد خبر: ۱۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 01
شفا آنلاین>اجتماعی>در نشست سالیانه فدراسیون جهانی ربوکاپ، رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده ایران در کمیته اجرایی مسابقات آسیایی ربوکاپ برگزیده شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر 'مرتضی موسی خانی' رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران به علل این انتخاب اشاره و تصریح کرد: برگزاری 11 دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران، کسب مقام های ارزشمند تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ، ارتقای سطح کیفی و کمی این دانش در ایران و نیز استقبال دانش آموزان و دانشجویان ایران از عوامل موثر در این انتخاب است.
وی کشورهای روسیه، ژاپن و استرالیا را دیگر اعضای این کمیته دانست و افزود: پیشنهاد برگزاری مسابقات آسیایی ربوکاپ در سال 2019 به میزبانی ایران را داده ایم و با توجه به برگزاری موفق چند دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، انتظار داریم این مسابقات در کشورمان برگزار گردد.
وی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه علمی کشور، اظهار امیدواری کرد که افتخارات علمی ایران به خصوص در عرصه رباتیک ادامه داشته باشد.
مسابقات بین المللی ربوکاپ ٢٠١٦ با حضور نمایندگانی از ٤٥ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران ١٠ تیرماه در لایپزیک آلمان آغاز شد و به مدت ٥ روز ادامه خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: