کد خبر: ۱۱۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵ - 2016June 27
شفا آنلاین>اجتماعی>شخصیت ها و مسئولان کشوری در پیام های جداگانه ای درگذشت فرزند شهید «رحمان دادمان» وزیر راه و ترابری دولت هفتم را تسلیت گفتند. خانواده شهید دادمان نیز در اطلاعیه ای چگونگی مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم را اعلام کردند.

به گزارش شفا آنلاین، «سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و «محمدرضا عارف» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای درگذشت «علی دادمان» فرزند شهید «رحمان دادمان» وزیر راه و ترابری دولت هفتم را تسلیت گفتند.
در همین حال، «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت نیز با حضور در منزل شهید دادمان، درگذشت فرزند برومند وی را به خانواده آن شهید والامقام تسلیت گفت.
وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در پیام خود نوشت:‌ با کمال تأسف و تأثر با خبر شدم جوان متعهد و متخلق، مرحوم علی دادمان یادگار ارزشمند برادر جهادگر و دلاور دوران دفاع مقدس، وزیر شهید رحمان دادمان به سوی پدر پر کشید و بعد از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان، به ملکوت اعلی پیوست.
این مصیبت جانکاه را به مادر صبور، برادر داغدیده، همسر ایشان، همکار جوانمان خانم دکتر ذاکر تنها فرزندش و نیز دوستان با مرامش که در این ایام سخت همراه و همدرد خانواده و تسکین آلام آن مرحوم بودند، تسلیت و تعزیت عرض می‌ کنم.
در این پیام آمده است: هم زمانی عروج آسمانی این جوان فرهیخته و متعهد با لیالی قدر و سحرگاه رستگاری مولای متقیان و امیر مؤمنان (ع) در ماه مغفرت، ان شاء الله قرینه نسیم برکت و رحمت الهی و بخشایش کامل ربوبی خواهد بود.
«محمدرضا عارف» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نیز در پیامی ضایعه درگذشت فرزند شهید رحمان دادمان را به خانواده وی تسلیت گفت.
در پیام عارف ضمن عرض تسلیت این ماتم به خانواده محترم دادمان به ویژه به مادر صبور ایشان، سرکار خانم زهره سادات نظری، برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی از خداوند متعال خواستارم.
«علی دادمان» فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم پس از چند ماه مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام روز دوشنبه به دیار باقی شتافت.
طبق اعلام خانواده آن مرحوم، مراسم وداع با پیکر آن روانشاد امشب - دوشنبه - ساعت 23 در حسینیه بیت النور نازی آباد به آدرس نازی آباد، خیابان مدائن برگزار می شود.
همچنین مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز سه شنبه - فردا - ساعت 9 صبح از حسینیه بیت الشهدای شاه حسینی، واقع در نیاوران، خیابان شهید باهنر، منظریه یک، به سوی آستان امام زاده علی اکبر چیذر برگزار می شود.
مجلس سوم زنده یاد دادمان نیز پنجشنبه 10 تیر، ساعت 17 تا 18:30 در مسجدالرسول (ص) سعادت آباد واقع در میدان کاج برگزار می شود.
مراسم شب هفت آن مرحوم نیز روز یکشنبه 13 تیر ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد نور میدان فاطمی بر پا خواهد بود.
برچسب ها: پزشکی ، مجلس ، درگذشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: