کد خبر: ۱۱۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۵ - 2016June 24
شفا آنلاین>سلامت>مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت:300مرکز در سراسر کشور در شب های قدر امسال خدمات رایگان پزشکی با مشارکت پزشکان و پرستاران ارائه می دهند.

به گزارش شفا آنلاین،روح الله قائد امینی افزود: این 300 مرکز در شهرستان‌ها ،تهران، مراکز استان ها و محل‌هایی که روزه داران بیشترین اجتماع را برای شب زنده داری دارند با استقرار پزشکان و پرستاران خدمات رایگان پزشکی ارائه می دهند.
وی با اشاره به خدمات رایگانی که هر ساله این سازمان ارائه می‌دهد، گفت: ویزیت رایگان، تست‌های فشار خون، قند خون و مشاوره‌های خود مراقبتی به روزه داران از جمله این خدمات است.
وی تصریح کرد: با توجه و نگاه ویژه امسال سازمان بهداشت جهانی به موضوع دیابت در این مراکز سنجش و غربالگری دیابت انجام می شود و هدف این مراکز آموزش، مشاوره و سنجش سلامت مراجعه کنندگان است.
وی اعلام کرد: این مراکز شب های قدر از ساعت 10شب تا سحر آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: هر ساله با همکاری پزشکان و پرستاران، سازمان بسیج جامعه پزشکی به مردم روزه دار ایران اسلامی در شهرهای مختلف کشور خدمات رایگان پزشکی ارائه می‌دهد که امیدواریم امسال نیز این برنامه‌ها مانند سال‌های گذشته به خوبی برگزار شود تا مردم از این خدمات بهره‌مند شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: