کد خبر: ۱۰۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 22
شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده انتظام استان قم گفت: امنیت دو میلیون زائر مسجد مقدس جمکران با حضور 4 هزار نیروی پلیس تامین می شود.
به گزارش شفا آنلاین،سردارکاظم مجتبایی پس از بازدید هوایی  از محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، اظهارداشت: برنامه های بسیار مختلفی برای تسهیلات و همچنین اجرای هر چه بهتر این کنگره عظیم پیش بینی شده و تمامی دستگاه های انتظامی ، امنیتی ، خدماتی و امدادی با یک مدیریت واحد در سطح استان اقداماتشان را انجام می دهند.
 
وی افزود:نتیجه این برنامه ریزی ها آرامش و انضباط بسیار خوب در شب نیمه شعبان علی رغم حضور جمعیت کثیری که برای زیارت مسجد مقدس جمکران آمده اند، بود.
 
فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تجربه در سالهای اخیر نشان داده که در نیمه شعبان بین یک میلیون و 500 هزار نفر تا دومیلیون نفر در این مسجد حضور پیدا می کنند، گفت:پلیس قم برای  تامین امنیت مردم قرارگاه عملیاتی حضرت قائم را با 16 پایگاه انتظامی ، ترافیکی و عملیاتی راه اندازی کرده است.
 
وی افزود: 4 هزار نیروی پلیس امنیت جشن بزرگ نیمه شعبان را در قم تامین کرده و به خواسته ها و نیازهای پلیسی مردم پاسخ می دهند.
 
سردار مجتبایی ادامه داد:همه دستگاه ها اعم از پلیس، دستگاه های امدادی و خدماتی تلاششان بر این است که مردم در یک فضای امن بتوانند عبادات خود و آنچه که در ذهن و قلبشان است در این شب مقدس انجام دهند.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: