کد خبر: ۱۰۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 17
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون دانشجویی رییس دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی ساچمه ای یکی از همسایگان خوابگاه دانشجویی طرشت به سمت این خوابگاه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،بیژن وثوقی وحدت  اظهار داشت: متاسفانه تیراندازی دو شب گذشته یکی از اهالی منطقه طرشت به خوابگاه دانشجویی این دانشگاه مسبوق به سابقه بوده است.
وی گفت: هر چند که دانشجویان خوابگاه طرشت نیز به سبب طبع جوانی شان، سرو صدا هایی دارند اما به نظر اینگونه برخورد ناشایست است.
معاون دانشجویی رییس دانشگاه صنعتی شریف افزود: خوابگاه طرشت بارها شاهد چنین اقدامات مذمومی بوده و حداقل سالی یک بار نیز شاهد برخورد فیزیکی برخی از اهالی محل با دانشجویان بوده ایم.
وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی شریف همان شب که یکی از اهالی به سبب سروصدای زیاد دانشجویان با تفنگ ساچمه ای شلیک کرده بود به کلانتری محل شکایت کرده است.
وثوقی یادآور شد: البته اینکه بچه های خوابگاه نیز تا نصف شب بیدار هستند و سرو صدا می کنند هم امری است که نمی توان کتمان کرد.
وی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف سعی کرده برای کاستن از چنین برخوردهایی ، دیواری حائل دور خوابگاه ایجاد کند.
معاون دانشجویی رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: هم اکنون یک هزار و 100 دانشجو در خوابگاه طرشت حضور دارند و احتمال وجود سر و صدا زیاد است؛ شاید بهتر بود که اصلا خوابگاهی در این محل وجود نداشت.
وی افزود: تیراندازی با تفنگ ساچمه ای به سمت دانشجویان برای چهارمین بار است که اتفاق می افتد و ما پیگیر این امر هستیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: