کد خبر: ۱۰۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 15
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی، درمانی هلال ایران از برگزاری همایش جوانان و روابط سالم خبر داد و گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش، ارتقای سطح سلامت و ارتقای آگاهی در حوزه روابط جوانان است.

به گزارش شفا آنلاین،امیر مدیر افزود: در حال حاضر مهم ترین مساله ای که در حوزه جوانان وجود دارد، نحوه ارتباط جوانان با خانواده هایشان است و با توجه به ساختار فرهنگی جوانان کشورمان یکی از مهم ترین معضلات خانواده ها در رابطه با فرزندان، مدیریت رابطه جوانان با جنس مخالف است و خانواده ها توانمند می توانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند.
وی ادامه داد: امروزه در مدرسه، دبیرستان و دانشگاه یکی از مهم ترین مسائل و چالش های خانواده ها با فرزندانشان مدیریت روابط آنها با جنس موافق و مخالف است. اینکه این روابط باید چه ویژگی هایی داشته باشد، حد و مرزش تا کجا باشد و چه ارزش هایی باید برایش در نظر گرفت و در نهایت خانواده ها چه نوع رفتاری را باید در قبال این مساله از خود نشان دهند.
مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: در همایش «جوانان و روابط سالم» که به مناسبت روز ملی جوان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، به این مسائل می پردازد.
مدیر خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش یک فرصت برای ارتقای فرهنگ و مسائل اجتماعی و توسعه یافتگی جامعه است به این شرط که مسائل مطرح و راه حل داده شود تا جوانان احساس هویت کنند.
وی افزود: یکی از مسائلی که برای ما بسیار مهم است هویت یابی جوانان است و قرار است در راستای این هویت یابی مسائل و مشکلات جوانان حل و راه کار مناسب به آنها ارائه شود.
ایین مسئول اضافه کرد: در این همایش سخنران های مجرب حوزه جوانان و رابطه سالم در رابطه با چالش ها و دغدغه های این مساله سخنرانی خواهند داشت.
همایش «جوانان و روابط سالم»، با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تاریخ 29 اردیبهشت در سالن آمفی تاتر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: