کد خبر: ۱۰۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 06
شفا آنلاین>اجتماعی>در دو روز ابتدایی بیست و سومین نمایشگاه کتاب، تعداد قابل توجهی کتاب از ناشران داخلی و خارجی جمع آوری شد که بسیاری از این کتب مربوط به فرقه‌های ضاله بهائیت و بابیت بوده است.
به گزارش شفا آنلاین،در دو روز نخست برپایی نمایشگاه کتاب، عناوینی از کتب خارجی که نام جعلی برای خلیج فارس را در خود درج کرده‌بودند، از سطرح غرفه‌های خارجی جمع آوری شد.

بنابر این گزارش برخی غرفه‌های بین‌المللی با ارائه کتب نقشه های جغرافیایی و دست‌کاری نقشه ایران و خلیج فارس، در مقابل این برخورد ایران هیچ اعتراضی نداشتند و گاه خود اشتباه اینگونه کتب را تایید می‌کردند.

اغلب کتاب‌های فرقه های ضاله بهائیت و بابیت نیز از سطح نمایشگاه جمع آوری شده است، امسال تعداد عناوین بیشتری در این خصوص مشاهده شده است.

نکته جالب در فهرست بندی برخی از این کتب، دسته‌بندی جدید ادیان بوده به طوری که بعد از اسلام و مسیحیت، بودا و بهائیت نیز در زمره ادیان(!؟) قرار گرفته بود!

در بخش بین الملل نیز کتاب‌هایی که ایران را رسما(!) حامی تروریسم معرفی کرده‌بودند و حماس را نیز از جمله گروه های ترور در جهان که ایران حامی اصلی او به شمار می‌رود، کم نبودند که تقریبا همگی از سطح نمایشگاه جمع آوری شد. کتاب‌هایی در تایید هلوکاست نیز از سطح نمایشگاه جمع شده است.

کتاب‌های فرقه وهابیت نیز در بخش کتب عربی امسال حضور پررنگ‌تری داشته که این کتب نیز در روزهای اول و دوم به خوبی رصد و جمع‌آوری شده است.

آموزش بودا از طریق مدیتیشن در کنار انوع و اقسام کتاب‌های مرتبط با «ذن» و ذن‌درمانی نیز از سطح نمایشگاه جمع آوری شد.

برخی از کتب خارجی جمع آوری شده نیز بدین شرح است:

Why Politics Can't Be Freed From Religion

که تحلیلی است بر انتخابات ریاست‌جمهوری سال قبل ایران و با تاکید بر ناکارآمدی مردم‌سالاری دینی در کشور.

power islam and political elite in iran

که جایگاه نخبگان در ایران را مورد حمله قرار داده و به نوعی قضاوتی غیرمنصفانه راجع به کشورمان است.

Zen Mind, Beginner's Mind

ذن‌درمانی و... از سطح نمایشگاه جمع آوری شده است.

همچنین تمامی آثار مرتبط با ایت‌الله صانعی نیز از نمایشگاه جمع آوری شده است.

مشاهدات خبرنگار ما می‌گوید که دفتر فرهنگی مصلا و بعد قسمت تشریفات، محل تجمیع این کتاب‌های جمع اوری شده می‌باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: