کد خبر: ۱۰۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 06
شفا آنلاین>اجتماعی>اندونزی اعلام كرد یك پرواز 'اتحاد ایرویز' از ابوظبی به جاكارتا 45 دقیقه قبل از فرود در فرودگاه بین المللی 'سوكارنو – هتا' پایتخت این كشور جنوب شرق آسیا با تلاطم شدید مواجه شده و در نتیجه 31 نفر زخمی شدند كه 9 نفر برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
به گزارش شفا آنلاین، این حادثه عصر روز چهارشنبه اتفاق افتاد، اما این هواپیمای مسافربری از نوع ایرباس 'آ200-330' سالم در فرودگاه بین المللی جاكارتا به زمین نشست و 9 مسافر به بیمارستان منتقل شدند.
هواپیماها زمانی دچار تلاطم شدید می شوند كه وارد چاله هوایی یا 'توربولانس' شوند. چاله هوایی به جریان هوای قوی به سمت پایین در هنگام پرواز هواپیما می‌ گویند. هنگامی كه هواپیما با چاله هوایی برخورد كند دچار تكان های شدید می‌ شود.
به نوشته روز پنحشنبه تارنمای 'جاكارتا پست'، 22 نفر از مسافران این پرواز هواپیمای اماراتی كه دارای جراحات جزیی بودند در مركز درمانی فرودگاه جاكارتا توسط امدادگران درمان شدند.
مخزن های بار بالای سر مسافران در داخل هواپیما نیز در نتیجه این تلاطم شدید در پرواز آسیب دیده اند.
'هرنی پراموهارجو' سخنگوی وزارت حمل و نقل اندونزی اعلام كرد این حادثه زمانی رخ داد كه هواپیما بالای جزیره سوماترا در غرب اندونزی در حال پرواز بود.
وی گفت كه هشت مسافر و یك مهماندار پرواز 'ای.وای 474' به طور جدی زخمی شدند و پس از فرود به سرعت به یك بیمارستان نزدیك فرودگاه انتقال یافتند.
برخی آمارها نشان می دهد در حال حاضر 80 هزار شهروند اندونزیایی در امارات متحده عربی زندگی می كنند كه بسیاری از آنها كارگرانی هستند كه در خانه ها فعالیت دارند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: