کد خبر: ۱۰۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 27
رئیس جامعه جراحان درگفتگوی اختصصاصی باشفاآنلاین تاکیدکرد:
شفاآنلاین :رئیس جامعه جراحان ایران باتقدیر ازعملکرد دولت یازدهم در خصوص طرح های اجرایی درحوزه سلامت گفت:امیدواریم مسولان و دست اندرکاران مربوطه به گونه ای عمل کنند که طرح تحول سلامت بتواند همچنان با قوت درخدمت مردم باشد.
دکتر ایرج فاضل در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب افزود:بی تردید نخستین دولتی که مسئله سلامت را سرلوحه اهداف خود قرار داده دولت یازدهم است. حال آنکه به طور کلی دو بخش آموزش و سلامت در دولت های قبل ، از محرومیت مزمنی برخوردار بودند که خوشبختانه در دولت دکتر روحانی به این دو بخش اهمیت ویژه داده شد.

وزیر سابق بهداشت با اشاره به دو رکن اساسی توسعه افزود:دو رکن اساسی توسعه پایدار اهمیت دادن به آموزش و سلامت است.چنانچه تفکر مسئولان به این دو رکن ضعیف باشد توسعه پایدار شکل نمی گیرد.خوشبختانه در بخش سلامت ، طرح تحول نظام سلامت از جنبه های مثبت زیادی برخوردار بود.
به گفته رئیس جامعه جراحان ایران،البته طرح تحول سلامت دارای نگرانی هایی نیز بود که مهم ترین مسئله ادامه چنین طرحی است.چنانچه در حوزه سلامت با کاهش بودجه مواجه شویم این طرح نیاز به تغییرات دارد.بنابراین مسئولیت ادامه دادن این طرح در مواجهه با کاهش بودجه به عهده مسئولان است و باید طوری برنامه ریزی کنند که با تغییر بودجه طرح تحول سلامت با موفقیت روند خود را ادامه دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: