کد خبر: ۱۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 19
مدیرعامل بیمارستان بهمن درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین:
شفاآنلاین :مدير عامل بيمارستان بهمن با تاکید براینکه افزايش تعرفه هاي پزشكي براي ارائه خدمات بهتر به بيماران ضروري است گفت: طبيعي است كه هر ساله هزينه هاي بيمارستاني و سایرهزینه های جاری بالا مي رود و ما بايد بتوانيم ازعهده پرداخت اين هزينه ها برآييم.
دكترمحسن محوردرگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاين ضمن اعلام این مطلب گفت: ما مجبوريم براي اينكه پرستار و كادر درماني را راضي نگه داريم غير از 14 درصدي كه دولت به حقوق ها اضافه مي كند و در مقابل تورم و گراني موجود در كشور بسيار هم ناچيز است، خودمان نيز در طول سال  مبلغي را به حقوق آنها اضافه كنيم. چرا كه اگر پرستار ناراضي باشد به ضرر بيمارستان و بيمار خواهد بود و از طرفي هم نمي شود كه هر روز پرستار عوض كنيم .


وی افزود :بنده براي اينكه پرستار را در بيمارستان نگه دارم و كاري كنم كه بهترين خدمات را به بيمار بدهد مجبورم ازکیسه بیمارستان هزينه كنم. به همین خاطر در حال حاضر چند قلم مانند حق جذب، حق كارشناسي و غيره را از کیسه بیمارستان به كادر درماني مي پردازم.ضمن اینکه با اين تعرفه ها نمي توان رضايت پزشك و پرستارودرنهایت مردم را جلب كرد.


وي در ادامه افزود: متاسفانه درآمدهاي بيمارستانی سال به سال كمتر اما هزينه ها روز به روز بالاتر مي رود. ما قبلا از پزشك اتاق عمل 35 درصد تعرفه مي گرفتيم كه در حال حاضر آن را به 25 درصد كاهش داده اند. يا بيمارستان حق ريكاوري مي گرفت كه آن را الان به بيهوشي داده اند.

دكتر محور گفت: مسوولان بايد كاري كنند بيمارستان هاي خصوصي كه خدمات ويژه به مردم ارائه مي دهند، متضرر نشوند.ضمن اینکه بيمارستان هاي خصوصي با پول پزشكان ساخته مي شود . حال آنکه پزشكان در ساخت بيمارستان دنبال بساز و بفروشي و كسب درآمد نيستند بلكه براي ايجاد فرصت هاي شغلي و كمك به مردم اين كار را مي كنند .


متخصص بیهوشی خاطرنشان کرد :متاسفانه در حال حاضر هزينه آب و برق و گاز بيمارستان ها سر به فلك مي كشد. پزشك هم در همين كشور زندگي مي كند .پس اگر گراني وجود دارد براي او هم هست . از طرفي من نمي توانم به بيمارم خدمات نامناسب بدهم. بلکه بايد بهترين مواد غذايي و بهترين خدمات بهداشتي ، نظافتي و درماني را ارائه دهم . پس بايد تعرفه ها به گونه اي افزايش پيدا كند كه پزشكان چه در بخش خصوصي و چه دولتي بیش ازاینها زيان نبينند.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: