کد خبر: ۱۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 12
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیركل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از تحت‌پوشش بیمه قرارگرفتن بیماران ارتوپدی فنی و قطع عضو مراكز توانبخشی هلال‌احمر خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، دكترپیمان پیشگاهی با اعلام این خبر اظهاركرد: هم اكنون با تلاش بنیاد شهید و امورایثارگران این بیمه مشمول جانبازان شده، اما در تلاشیم با همكاری سازمان‌های مردم ‌نهاد فعال دراین زمینه و همچنین سازمان‌های بیمه‌گر، همه بیماران و نیازمندان خدمات ارتوپدی و بیماران قطع عضو را تحت‌پوشش بیمه قرار دهیم.
وی افزود: خدمات ارتوپدی فنی به ویژه پروتزبسیار گران بوده و تا كنون هیچ سازمان یا نهادی به صورت مستقیم كمكی برای تامین هزینه‌های درمان جانبازان قطع عضو نیازمند این خدمات، نكرده است.
وی ادامه داد: از آنجا كه بیش از 85 درصد این افراد توان تامین هزینه‌های درمان را ندارند، لذا هلال‌احمر با هدف حمایت از این افراد، تصمیم به ارائه این خدمات با قیمتی بسیار كمتر از دیگر مراكز گرفت.
مدیركل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با تاكید بر این‌كه دریافت خدمات توانبخشی جزو نیازهای اساسی این دسته از بیماران برای بازگشت به زندگی عادی است،افزود: با تلاش‌های مداومی كه با هدف بیمه بیماران نیازمند به خدمات توانبخشی انجام شد، برای نخستین بار بنیاد شهید و امور ایثارگران قراردادی را با بیمه ایران منعقد كرند.
وی گفت: از این پس برای تامین نیازهای مالی جانبازان به منظور دریافت این خدمات با شركت بیمه ایران همكاری خواهیم كرد.
پیشگاهی افزود: درصد هستیم تا با برقراری ارتباطی موثر با سمن‌ها، سایر معلولان قطع عضو را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: