کد خبر: ۱۰۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 11
شفا آنلاین>سلامت>سازمان تعزيرات حكومتي درادامه گشت هاي مشترك تعزيراتي با سازمان ها ونهادهاي ديگر دولتي با توجه به شكايات مردمي، قصاب هاي متخلف شهر تهران درفروش گوشت ميش و بزبه جاي گوسفندي، را غافلگير و جريمه كرد.

 به گزارش شفا آنلاین،روز دوشنبه سازمان تعزيرات با همكاري سازمان هاي ديگر دولتي براي رسيدگي به شكايات و نظرات مردمي و با حضور جمعي از اصحاب رسانه از اول صبح شروع به گشت هاي خياباني و مراكز توزيع گوشت گوسفند و گاو وهمچنين صنف قصاب هاي تهران انجام دادند.
دراين گشت هاي مشترك تعزيراتي محمد محمدي مديركل تعزيرات حكومتي استان تهران وهمچنين محمدحسن سرابيان مديركل نظارت وهماهنگي گشت هاي مشترك تعزيرات حكومتي كشور با همراهي بازرسان و كارشناسان اتاق اصناف، معاون اتحاديه صنفي گوشت گوسفندي تهران ونيروي انتظامي تهران بزرگ ، به سركشي و بازرسي از فروشندگان و توزيع كنندكان گوشت پرداخت.
درنخستين بازرسي از قصابي متخلف در خيابان مولوي به عمل آمد بازرسان با وارد شدن و مشاهده تخلف درقصابي و فروش گوشت ميش و بز به جاي گوشت گوسفند محرض و همچنين دراين بازديد مقداري گوشت هاي غيرقابل مصرف انساني كه براي مصارف حيواني و باغ وحش هاي شهر تهران در يخچال هاي برزگ و دركنار گوشت مصرف شهروندان و مردم تهران مشاهده شد.
باتوجه به بررسي هاي به عمل آمده تخلفات بيشتري ازجمله عدم جوازقصابي، محيط غيربهداشتي، گران فروشي و تقلب در فروش گوشت ميش به جاي گوسفندي بود كه بازرسان گشت تعزيرات همه موارد را كاملا كشف و ضبط كرده و جهت اعلام تخلف و جريمه و پلمب اين واحد صنفي اقدامات لازم را انجام دادند.
در ادامه و گشت زني مشترك تعزيراتي با اعلام شكايات مردمي و همچنين گلايه و شكايات همسايه ها ومردم محلي به قصابي ديگري در همان منطقه مراجعه و رسيدگي شد كه با ورود ماموران و بازرسان گشت مشترك تعزيرات حكومتي با انباري از گوشت غير بهداشتي و فاسد در داخل بشكه هاي زباله مواجه شدند كه درانبارهاي برنج و حبوبات نگهداري شده بود.
دراين ميان با توجه به اظهارات فروشنده گوشت و قصابي متخلف عنوان شد كه از اين ميزان گوشت ها براي كبابي ها و رستوران درسطح شهرسفارش شده است كه با اقدام به موقع ماموران و بازرسان گشت هاي مشترك از تخلف بزرگ جلوگيري بعمل آمد.
باتوجه به مشخص شدن نظركارشناسان اتحاديه صنف گوشت گوسفندي تهران و همچنين عدم درج قيمت مناسب و قانوني و تفكيك نوع گوشت گوسفندي و گوشت ميش يا بز درتابلوهاي فروش واحدهاي صنفي براي رسيدگي به تخلفات و اعمال قانون و جريمه ها و پلمب به مراكزمربوطه ارجاع شد.
اميد شهرآبادي رئيس گشت هاي مشترك تعزيرات حكومتي استان تهران در مورد اخطار و توصيه به واحدهاي فروش گوشت گوسفندي و قصاب هاي سطح شهر تهران عنوان كرد: هرواحد صنفي قصابي بايد براي فروش سه نوع گوشت گوسفندي، ميش و بز را با تابلوهاي بزرگ و مشخص و شفاف و همچنين با قيمت هاي تفكيك شده در واحدهاي صنفي خود درمعرض ديد عموم مردم و مشتريان خود قراردهند تا درحق مشتريان اجحاف نشده و تقلبي صورت نگيرد درغير اين صورت سازمان تعزيرات حكومتي با جديدت و قانون مداري، برخورد لازم انجام خواهد داد.
برچسب ها: تعزيرات ، شكايات ، گوشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: