کد خبر: ۱۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 04
شفا آنلاین>اجتماعی>مقوله «آشپزی در آغاز زندگي مشترك»، سه شنبه ـ 17 فروردين ماه، در برنامه «به رنگ زندگي» شبكه راديويي سلامت مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش شفا آنلاین، «به رنگ زندگي» يك مجله عصرگاهي از گروه خانواده راديو سلامت است كه مي كوشد تا به موضوعاتي همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاك ها و معيارهاي انتخاب همسر و ... را بپردازد.
یکی از مواردی که ممکن است در آغاز زندگی مشترک مشکلاتی را ایجاد کند عدم اموزش اشپزی به دختران است دختری که تا کنون در خانه پدری اشپزی نکرده است با ورود به زندگی مشترک باید اشپزی کند و این ممکن است در روابط انها خدشه وارد کند.
 در همين ارتباط برنامه «به رنگ زندگي»، با حضور دكتر مينا پور فرخ، روان شناس از ساعت 17 به مدت 100 دقيقه به پرسش مخاطبان درباره «آشپزی» پاسخ مي دهد.
اين برنامه عصرگاهي از بخش هاي متعدد و متنوعي همچون به من بگو چرا، دوست من كتاب، آينه و شمعدون، شناسه، قانون زندگي و طبيعت پايدارتشكيل شده است.
يادرآور مي شود، برنامه «به رنگ زندگي»، به صورت يك هفته در ميان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبكه راديويي سلامت بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: