کد خبر: ۱۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 03
شفا آنلاین>اجتماعی>در اثر آتش سوزی شب گذشته یکی از پایگاه‌های انتقال خون این پایگاه به طور کلی از بین رفت و 500 میلیون خسارت به انتقال خون وارد کرد.

به گزارش شفا آنلاین،طباطبایی رئیس پایگاه انتقال خون تهران در خصوص آتش‌سوزی پایگاه انتقال خون افسریه که شب گذشته رخ داد؛ گفت: متاسفانه این پایگاه به صورت کانکس بوده و قابلیت اشتعال را داشته و بر اثر آتش گرفتن خودرویی که در کنار پایگاه پارک بود این پایگاه نیز دچار آتش‌سوزی شد. 

وی با بیان اینکه علت دقیق آتش‌سوزی خودرو هنوز مشخص نشده است؛ افزود: حریق ماشین به کانکس انتقال خون سرایت کرده و باعث شد این کانکس به طور کامل دچار حریق شود و از بین برود. 

طباطبایی تصریح کرد: این کانکس یکی از قدیمی‌ترین پایگاه‌های اهدای خون در منطقه افسریه بود که با حدود 8 تخت اهدای خون حدود 500 واحد خون به صورت روزانه از اهدا کنندگان دریافت می‌کرد. 

رئیس انتقال خون تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت؛ گفت: بیش از 500 میلیون تومان خسارت مالی با آتش سوزی این پایگاه به انتقال خون وارد شده‌ است و مردم ناچارند از این به بعد برای اهدای خون به پایگاه اهدای خون پیروزی مراجعه کنند. 

یک منبع آگاه در  رابطه با چگونگی بروز این حادثه افزود: یک خانم به دلیل شکست عشقی خودروی همسر خود را به آتش کشید و در نتیجه به دلیل مجاورت با مرکز اهدای خون شهدای افسریه این حادثه رقم خورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: