کد خبر: ۱۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 01
شفا آنلاین>اجتماعی>نیروی پلیس انگلیس در نظر دارد برای اولین بار از گربه‌ها در کنار سگ‌ها برای کاهش جرم و جنایت استفاده کند.

به گزارش شفا آنلاین،پلیس انگلیس در نظر دارد برای ارتقای سطح کیفی نیروی پلیس از گربه‌ها در کنار سگ‌ها استفاده کند.


نیروی پلیس شهر دورهام انگلیس برای اولین بار درحال بررسی طرحی است که توسط یک دختر 5 ساله پیشنهاد شده است.

این دختر 5 ساله که «الیزا آدامسون-هاپر» نام دارد در نامه خود به مرکز پلیس دورهام پیشنهاد داده بود که در کنار سگ‌ها از گربه‌ها در امور انتظامی و امنیتی استفاده شود.

این دختر 5 ساله در کنار نامه، تصویری از گربه خانگی خودش نقاشی کرده و برای نیروی پلیس ارسال کرده است و نوشته که او در خانه غیر از این گربه که «دستکش»(Mittens) نام دارد سگی به نام «سوزی»(Susie) هم دارد که بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می‌کنند و از پلیس خواسته است که آنها هم از گربه‌ها در کنار سگ‌ها استفاده کنند.

یک نیروی پلیس در رابطه با این نامه و پیشنهادی که این دختر 5 ساله به نیروی پلیس در مبارزه با جرم و جنایت داده است به «گاردین» گفت:" این پیشنهاد می‌تواند عملی شود و باید تیم بررسی روی این پیشنهاد کار کنند".

«ریچی آلن»، از واحد پشتیبانی سگ‌های پلیس انگلیس تایید کرده است که این نیرو در نظر دارد از گربه‌ها در نقش تامین‌ کننده امنیت و شناسایی و کاهش جرم و جنایت استفاده کند.

البته این اتفاق برای اولین بار نیست که در انگلیس می‌افتد و پیش از این پلیس بخش حمل و نقل انگلستان استفاده از گربه‌ها را در این بخش به تصویب رسانده بود.

برچسب ها: پلیس ، جنایت ، امنیت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: