وی افزود: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته و توجه دولت این مشکل حل شد؛ براین اساس همه تاکسیرانهایی که از اردیبهشت سال 94 یارانه تأمین اجتماعی آنها که 50 درصد توسط دولت پرداخت میشد قطع شده بود میتوانند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه و از تخفیف بیمه تاکسیرانها بهرهمند شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: این یارانه توسط دولت مجدداً برقرار شده و مشکل برای تاکسیرانهای جدید برطرف شده است. حتی افرادی که از گذشته مشکلاتی در حوزه بیمه داشتند یا قدرالسهم خود را به شرکتهای کارگزاری بیمه پرداخت میکردند اما این شرکتها حق بیمه را به بیمه واریز نکردند، میتوانند به صورت مستقیم به شعبه صادر کننده بیمه خود مراجعه کنند.
مظفر ادامه داد: بنابراین مشکلی که به دلیل عدم توجه برخی کارگزاریها برای تاکسیرانها بهوجود آمده بود حل شده و تاکسیرانها میتوانند به جای مراجعه به این شرکتها به شعبه صادرکننده بیمه مراجعه کنند و هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
وی در پاسخ به پرسشی درباره فاصله افتادن بین پرداخت حق بیمه برخی از تاکسیرانها، گفت: این دسته از تاکسیرانها نیز میتوانند نسبت به بیمه آتی خود اقدام کنند و سنوات گذشته را با احتساب تخفیف دولت بپردازند بنابراین انفصال سابقه بیمه برایشان لحاظ نخواهد شد.تسنیم
متاسفانه بنده با تعدادی از همکاران به 5شعبه بیمه مراجعه نمودیم که هرکدام شرایط و ضوابطی شخصی جلوی پاهای ما قرار داده اند ولی متفق القول از قطع بیمه و قرار داد جدید و کسر چهار ماه از سابقه بیمه را اعلام میدارند.
این مشکل را چطور باید پیگیری کرد؟
واقعا برای سازمانهای با این تشکیلات و زیر مجموعه نمیدانم چطور باید به بقیه کار اعتماد کرد؟