کد خبر: ۱۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
شفا آنلاین>اجتماعی>سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران در دور نخست سفرهای نوروزی از ساعت ۱۶ امروز محور کرج ـ چالوس یک‌طرفه می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران در دور نخست سفرهای نوروزی از ساعت ۱۶ امروز محور کرج ـ چالوس یک‌طرفه می‌شود.

زمان اکبرپور، با اشاره به آغاز برگشت دور نخست مسافران نوروزی اظهار کرد: به‌دلیل افزایش حجم تردد در محور چالوس از ساعت ۱۶ امروز مسیر کرج ـ چالوس یک‌طرفه می‌شود اما در حال حاضر ترافیک در این مسیر آرام و روان است.

وی به فعالیت شبانه‌روزی پلیس و نیروهای راهداری در جاده چالوس اشاره کرد و افزود: به‌دلیل بارش‌های سنگینی که در روزهای گذشته در این محور رخ داد پرتاب سنگ‌ها از دامنه کوه‌های مسیر دور از ذهن نیست، بنابراین نیروهای راهداری با امکانات و تجهیزات کامل آماده ممانعت و پیشگیری از بروز حوادث در این مسیر هستند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس با بیان اینکه تاکنون در محور چالوس هیچ‌گونه حادثه و تصادف منجر به فوتی اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: ماموران راهداری در محور چالوس به تنکابن با استفاده از ماشین‌های سبک علاوه بر پاکسازی مسیر و نگهداری راه‌ها در زمینه خیرمقدم‌گویی و راهنمایی مسافران نوروزی و نیز جابه‌جایی خودروهایی که نیاز به کمک دارند پیش‌گام هستند.

وی در پایان گفت: با تعامل و انسجام موجود بین پلیس و راهداری امیدواریم امسال هیچ‌گونه خسارت و حادثه ناگواری در مسیر جاده چالوس رخ ندهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: