کد خبر: ۱۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
شفا آنلاین>اجتماعی>از 178 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های مازندران جلوگیری شد.
به گزارش شفا آنلاین، از ساری، رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای اداره کل راه وشهرسازی مازندران گفت : از 178 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های استان در تعطیلات نوروزی جلوگیری شده است.

سید محمد نظری افزود : در 14 مورد از این ساخت و سازها ، متخلفان در حال ساخت بنای جدید در حاشیه راه بودند و سایر موارد هم مربوط به نصب برپا کردن و نصب بنر یا نشانه گذاری برای ساخت و سازهای بعدی بود.

وی گفت : پرونده متخلفانی که در حال احداث بنا بودند امروز با شروع به کار محاکم به دادگاه ارسال و حکم محکومیت صادر شده است .

وی افزود: بیشتر ساخت و ساز های غیرمجاز مربوط به کمربندی و حاشیه محورهای اصلی است .

نظری از روزتعطیل به عنوان زمان اوج گیری ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راههای مازندران یاد کرد و گفت : با هر ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راهها پنج درصد از ایمنی جاده ها کاسته می شود.

وی افزود : متخلفان بیشتر در حاشیه راهها به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت قهوه خانه سنتی ، واحدهای پذیرایی ، سوپر مارکت ، آپاراتی و مکانیکی می کنند .

وی گفت : در سال های اخیر هم ایجاد فضاهایی به عنوان مکان عرضه صنایع دستی و سوغات به فهرست بهانه های متخلفان جهت ساخت و ساز غیرمجاز اضافه شده است .

ساخت و سازهای حاشیه جاده های مازندران به خاطر این که بیشتر در ایام تعطیل انجام می شود با نام ساخت و سازهای پنجشنبه و جمعه ای نزد افکار عمومی و دستگاههای مرتبط شناخته می شود .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: