کد خبر: ۱۰۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 24
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس ستاد سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: بازرسان بهداشت محیط در سراسر کشور علاوه بر انجام وظایف روزانه خود، اولویتی دارند که اولویت روز گذشته بازرسی ها، مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی و محل های اقامتی موقت بود.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس سید رضا غلامی اظهار داشت: تمامی مراکز و اماکن ارائه دهنده خدمات به مسافران در ایام نوروز، توسط 1700 تیم بهداشت محیط ثابت و سیار کنترل و بازرسی بهداشتی می شوند.

وی تصریح کرد: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی جزء اماکنی است که بطور مداوم تحت نظارت و کنترل و بازرسی بهداشتی بازرسان بهداشت محیط می باشند تا مسافران با خیالی آسوده در این محل ها اقامت داشته باشند.

به گفته مهندس غلامی از ابتدای اسفند تا کنون علاوه بر بازدید بازرسان بهداشتی از بیش از380 هزار اماکن و مراکز ارائه خدمات در کشور، حدود 5800 مورد از این مراکز و مراکز به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی و همچنین بیش از یک هزار مورد از آنها نیز به طور موقت تعطیل شده اند.

براساس گزارش وبدا، رئیس ستاد سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در پایان تعداد موارد کلر سنجی از شبکه های آبرسانی کشور را بیش از 230 هزار مورد دانست و افزود: همچنین حدود 18 هزار و 500 مورد نمونه برداری میکروبی از آب های آشامیدنی انجام شده است.

برچسب ها: اماکن ، مسافران ، نوروز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: