کد خبر: ۱۰۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 22
شفا آنلاین>اجتماعی>شهردار خوی از ساخت بزرگ‌ترین آکواریوم ماهی استان آذربایجان غربی در این شهر خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،حیدر محبوب‌یزپاز‌نیاری گفت: با همکاری اعضای کمیته زیباسازی خدمات شهری شهرداری و شهروندان خویی بزرگ‌ترین آکواریوم ویژه طرح‌های نوروز شهرداری در میدان مرکزی این شهر رونمایی شد.

شهردار خوی اضافه کرد: این آکواریوم به طول 70 متر از ترکیب 78 قطعه آکواریوم به هم‌پیوسته و در امتداد دور میدان مرکزی شهر توسط دو بانوی هنرمند خویی با حمایت شورای اسلامی شهر، مصوبه کمیته زیباسازی شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری طراحی و اجرا شده است.

محبوب‌یزپاز‌نیاری تصریح کرد: همچنین در این طرح ابتکاری که با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد، 2 هزار و 400 ماهی قرمز در اندازه‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف استفاده شده است.

وی افزود: علاوه بر این در راستای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی خدمات رایگان کارواش ویژه خودروهای مسافران نوروزی در سه نقطه از شهر به ارائه سرویس و خدمات شست‌وشو می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که برای نوروز انجام می‌شود ارائه خدمات برای خودروهای با پلاک ثبتی غیر شهر خوی است، اضافه کرد: رانندگان این خودروها در این مراکز می‌توانند به صورت رایگان خدمات شست‌وشوی خودرو دریافت کنند.

محبوب‌یزپاز‌نیاری ادامه داد: کارواش به مدیریت علیزاده در بلوار آیت‌الله خویی، کارواش مهدی در بلوار شهید صفرزاده و کارواش تمام اتوماتیک شمس در بلوار شمس به مدیریت پورمحمد از جمله مراکزی هستند که طی توافق صورت گرفته از سوی شهرداری خوی به ارائه خدمات رایگان می‌پردازند.

وی با اشاره به نماد بومی تکم که میراثی از دوران‌ نه چندان دور آیین تکم‌گردانی مردم خوی است، خاطرنشان کرد: این نماد به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال جدید در محوطه ساختمان قدیم شهرداری خوی نصب شد.

شهردار خوی گفت: نماد تکم با ارتفاعی بیش از دو متر از چوب، آهن و پارچه‌های رنگین توسط دو هنرمند بانوی خویی طراحی و در راستای اجرای طرح‌های نوروزی شهرداری خوی در محوطه ساختمان قدیم که یکی از زیباترین آثار تاریخی به جای مانده از دوران‌ گذشته است نصب شده و در معرض دید مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: