کد خبر: ۱۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 22
شفا آنلاین>اجتماعی> نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، ارتقای آموزش و گسترش اطلاع رسانی به مردم را در راس عملکرد این جمعیت عنوان کرد.
به گزارش شفا آنلاین، حجت الاسلام عبدالحسین معزی روز دوشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات شهید محمد جعفرخانی شهر نرجه استان قزوین، افزود: تاکید قرآن کریم همواره بر یاری کردن و امداد رسانی بوده که خوشبختانه این مهم در جمعیت هلال احمر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
وی، یکی از ابعاد امدادگری را زنده نگاه داشتن روحیه انسانیت دانست و اضافه کرد: انجام این مهم به طور محسوس در بین امدادگران و نجاتگران سازمان امداد و نجات دیده شده و در نزد خداوند نیز محفوظ خواهد ماند.
حجت الاسلام معزی ادامه داد: لباس و آرم جمعیت هلال احمر آرمانبخش بوده و در زمان وقوع حوادث نیز نقش موثری در تقویت روحیه مردم ایجاد می کند.
وی با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات نوروز امسال در جمعیت هلال احمر به خوبی آغاز شده، تاکید کرد: آگاهی های لازم و خوبی نیز در این زمینه به مردم داده و همین اطلاع رسانی موجب کاهش حوادث و تصادف های جاده ای تا این لحظه شده است.
حجت الاسلام معزی ادامه داد: استان قزوین با قرار گرفتن در مسیر عبور استان های مختلف شمال و شمال غرب کشور از مناطق استراتژیک جمعیت هلال احمر محسوب می شود.
رئیس سازمان امداد و نجات نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پویایی و جوان بودن سازمان امداد و نجات، سرعت عمل در خدمت رسانی را افزایش داده است.
ناصر چرخ ساز افزود: جریان سودجویانه در جمعیت هلال احمر وجود نداشته و خدمات آن به طور کامل داوطلبانه و برای مردم است.
رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه از قزوین به عنوان بازوی توانمند سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یاد کرد.
حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات روز دوشنبه از پایگاه شهید محمد جعفرخانی در شهر نرجه تاکستان بازدید کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: