کد خبر: ۱۰۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 09
شفا آنلاین>سلامت>در برنامه «چشم انداز» شبكه راديويي سلامت، جمعه ـ 21 اسفند ماه، با حضور كارشناسان موضوع «ترویج و توسعه طب سنتی ایران»، مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش شفا آنلاین، «چشم انداز» برنامه اي گفت و گو محور است با هدف بررسي اسناد بالا دستي سلامت كه با نگاه به سند چشم انداز، سياست هاي برنامه هاي توسعه ابلاغي سلامت كشور و برنامه هاي اجرايي را در راستاي تحقق اهداف اسناد سلامت، بررسي مي كند.
اين برنامه، روز جمعه، با حضور دکتر خدادوست، معاون طب سنتی وزارت بهداشت؛ دکتر امیر هومن کاظمی، مشاور بین الملل معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت؛ دکتر جعفر میر فخرایی، دبیر انجمن داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی؛ و دکتر الچیان، متخصص داخلی از ساعت 22 به مدت 55 دقيقه، به بیان نحوه ی برنامه ریزی در زمینه ترویج و توسعه طب سنتی به شکل آکادمیک، علمی و دانشگاهی و نحوه ی توسعه ی پژوهشکده های مرتبط بپردازد.
گفتني است، برنامه «چشم انداز» كاري از گروه اجتماعي شبكه راديويي سلامت است كه روزهاي جمعه هر هفته از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
چگونگي حفاظت از  آب در «افق روشن»
برنامه «افق روشن» شبكه راديويي سلامت، شنبه ـ 22 اسفند ماه ، با موضوع «حفاظت از آب و جلوگيري از آلودگي آن» تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه اجتماعي راديو سلامت است كه به مهم ترين موضوعات سلامت اجتماعي در سطح كلان مي پردازد.
 در همين ارتباط، در برنامه «افق روشن»، با نزديك شدن به ايام تعطيلات نوروزي و همينطور روز جهاني آب در فروردين، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور كارشناسان موضوع «راه هاي حفاظت از آب و جلوگيري از آلودگي آن در محيط طبيعي» مورد بررسي و تحليل قرار مي گيرد.
اين برنامه راديويي در قالبي گفتگو محور سعي در تبيين موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعي دارد و مي كوشد تا در خصوص محيط زيست، حقوق شهروندي و .... به مخاطبين آگاهي رساني كند.
گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي شنبه به موضوعات ‏زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.‎رادیو سلامت


برچسب ها: سلامت ، توسعه ، طب سنتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار