کد خبر: ۱۰۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 08
شفا آنلاین>اجتماعی>تیم های انضباط شهری به همراه نیروهای رفع سد معبر شهرداری تهران روزسه شنبه در ادامه اجرای طرح ساماندهی دستفروشان از هرگونه پهن کردن بساط توسط دستفروشان در خیابان لبافی نژاد پایتخت ممانعت کردند
به گزارش شفا آنلاین،نیروهای شهرداری تهران در اجرای این طرح با حضور در خیابان لبافی نژاد ضمن کنترل وضعیت در این محل مانع بساط گستری و دستفروشی شدند.
این گزارش حاکی است نیروهای شرکت شهربان و حریم بان شهرتهران و خودروهای تیم های انضباط شهری هم اکنون در تقاطع خیابان لبافی نژاد مستقر هستند و هیچ دستفروشی در خیابان لبافی نژاد مشاهده نمی شود.
در این ارتباط به رغم اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر ممنوعیت هرگونه بساط گستری، دستفروشان در محدوده چهارراه امیراکرم تا چهارراه ولی عصر حضور دارند و مشغول فعالیت هستند.
گفته می شود در این رابطه جلسه ای نیز با حضور مسئولان شهری و نیروی انتظامی برگزار شده تا در خصوص زمان و نحوه جمع آوری دستفروشان این محدوده تصمیم گیری جدی شود.
قرار است دستفروشان محدوده چهار راه امیراکرم تا چهارراه ولیعصر (عج) فردا جمع آوری شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره اجرای طرح انضباط شهری و جمع آوری بساط گستران گفت: بساط گستران و دستفروشان در مناطق 22 گانه شهر تهران براساس حکم قضائی ابلاغ شده به شهرداری و کلانتری ها، جمع آوری می شوند.
نشست مشترک شهرداری منطقه 11 و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز گذشته در راستای اجرای کامل طرح ایجاد نظم و انضباط شهری و نیز بررسی موضوع دستفروش ها، اعتراض کسبه و تعرض به معبر عمومی که روزهای پایانی سال در هسته مرکزی شهر تهران رو به افزایش است، برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دراین جلسه با اشاره به اینکه هرگونه بساط گستری و دست فروشی در سطح پایتخت ممنوع است گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری، طرح جمع آوری دست فروشان و بساط گستران محدوده خیابان های جمهوری و ولی عصر(عج) تهران اجرا می شود.
کسبه خیابان جمهوری و ولی عصر(عج) در روزهای اخیر با اعلام نارضایتی فعالیت بساط گستران که موجبات نارضایتی رهگذران وکسبه را فراهم آورده، از نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 خواستار پیگیری و جمع آوری برهم زنندگان نظم شهری شدند.
دراین ارتباط در دو روز گذشته درگیری بین کسبه و دستفروشان در برخی مناطق تهران ازجمله خیابان جمهوری و پاساژ همایون گزارش شده که واکنش های مختلفی نیز در پی داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: