کد خبر: ۱۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 08
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزارت بهداشت مسئول اصلی در رسیدگی به وضعیت بیماران سوانح و سوختگی است.

به گزارش شفاآنلاین : محسن سرخو در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره مراسم چهارشنبه آخر سال از سوختگی‌های ناشی از این مراسم اظهار داشت: محور اصلی مسئولیت متوجه وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی ادامه داد: پیشنهاد بنده این است که اظهارات رئیس این مرکز را برای وزیر بهداشت ارسال کنیم که در جریان اقدامات سوانح سوختگی قرار بگیرد.

سرخو افزود: مسئولان دارند از رفتارهای مدیریتی غلط می‌سوزند و بارها اعلام شده است که تنها یک بیمارستان سوختگی داریم که هر وقت مصدومی در آنجا مراجعه می‌کند درد و سوختگی خود را از یاد می‌برد.

وی گفت: این همه بار مالی برای بیمه‌ها ایجاد کرده‌ایم یک مقداری در خصوص بیماران سوانح سوختگی اقدام و رسیدگی می‌کردیم.

سرخو افزود: برای پیشگیری همه دست به دست هم دهیم تا شاهد کاهش مشکلات و معضلات در سطح کشور در غالب سوختگی و مصدومیت‌ها باشیم که مسئول اجرای آن نیز وزارت بهداشت است. 

وی گفت: از دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده مفسد اقتصادی (بابک زنجانی) تشکر می‌کنیم و امیدواریم دادگاه قضایی دست‌های ناپاک مفسدان اقتصادی را قطع کند.

* نشاط اجتماعی در جامعه مغفول مانده است

در ادامه این جلسه انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبقه سنی که از مواد محترقه استفاده می‌کنند جوانان و نوجوانان هستند که نیاز به تخلیه هیجانات نسل جوانی خود دارند.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی در جامعه مغفول مانده است گفت: قطعا پیشگیری از درمان بهتر است و با اقدامات اجتماعی مناسب می‌توانیم جشن‌هایی با نشاط و با مشکلات کمتری برگزار کنیم.

انصاری افزود: در بخش آسیب‌های اجتماعی هزار و یک مشکل وجود دارد که بخش‌های اجتماعی وزارت کشور باید با حساسیت‌خاصی این موارد را پیگیری کنند و در اولویت کاری خود قرار دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: