کد خبر: ۳۴۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 29
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم توسط مادرش خبر داد.
شفاآنلاین> حوادث هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.
به گزارش شفاآنلاین: کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
برچسب ها: قتل ، اتیسم ، اصفهان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: