کد خبر: ۹۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 01
شفاآنلاین:جامعه>رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، جدیدترین وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی را تشریح کرد.
به گزارش شفاآنلاین : قاسم سلطانی - رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) مشهد و عضو تیم درمانی آیت الله واعظ طبسی با پایدار دانستن وضعیت وی، اظهار داشت: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد کمای عمیق آیت الله واعظ طبسی است.

سلطانی با اشاره به انجام دیالیز برای آیت الله واعظ طبسی، اظهار کرد: توانسته ایم با داروهای کمکی، فشار خون وی را حفظ کنیم که قابل قبول است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر گروه بخش بیهوشی این دانشگاه گفت: علائم حیاتی آیت الله واعظ طبسی در حال حاضر نسبت به روزهای گذشته ثبات دارد اما در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه زمانی از وضعیت کما خارج شوند.

سلطانی با بیان اینکه وزیر بهداشت در نخستین ساعات در مشهد مقدس حضور یافت و برای هماهنگی‌ها و اقدامات لازم توصیه‌های لازم را دادند، افزود: تاکنون علاوه بر مسئولان استانی، مقامات کشوری از جمله حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حجت الاسلام مجتبی خامنه ای از ایشان عیادت کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر گروه بخش بیهوشی این دانشگاه از همه خواست تا برای بهبود حال این عالم بزرگوار دعا کنند.

  آیت الله واعظ طبسی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی، روز جمعه 7 اسفند ماه پس از حضور در انتخابات و انداختن رای خود در صندوق رای واقع در حرم مقدس امام رضا(ع) دچار مشکل تنفسی شده و به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: