کد خبر: ۹۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 28
شفاآنلاین:جامعه>مشاور تیم پزشکی معالج تولیت آستان قدس رضوی گفت: وضعیت بدنی آیت الله عباس واعظ طبسی به لحاظ هیمودینامیک یعنی فشار خون و اکسیژن رسانی ریه و تنفس بهتر شده است.
به گزارش شفاآنلاین : مسیح نقیبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی پس از اتفاقی که برای وی در عصر روز هفتم اسفند ماه افتاد، افزود: به دلیل داروهای آرام بخشی که به آیت الله واعظ طبسی تزریق شده نمی توان درباره هوشیاری و آسیب رسانی مغزی ایشان قضاوت کرد.
این فوق تخصص کلیه و فشار خون گفت: فشار خون آقای طبسی تثبیت شده و اکسیژن رسانی به ریه ایشان بهتر و در مجموع شرایط بهتری نسبت به روز گذشته دارند.
دکتر نقیبی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی به لحاط کبد نیز مشکلی ندارند و مشکلاتی که درباره کبد ایشان مطرح شده بود مربوط به فشار اولیه ای بوده که به بدن ایشان وارد شده است.
وی گفت: بیمارانی که در وضعیت آقای طبسی قرار دارند نمی توان هیچ پیش بینی درباره بهتر شدن یا بدتر وضعیتشان داشت و باید منتظر بود که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
 تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد و به کمای عمیق رفت.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: