کد خبر: ۹۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 27
شفا آنلاین>اجتماعی>دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی از راه‌اندازی پارک‌های هوانوردی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،یعقوب انتصاری دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی گفت: بنا داریم تا پارک‌های هوانوردی را در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم در واقع این پارک‌های هوانوردی همان نمایشگاه‌های هوانوردی و هوایی هستند که ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی برای تحقق این موضوع با شهرداری‌ها مذاکراتی داشته و در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است. 

وی ادامه داد: همچنین بنا داریم ماکت‌های هواپیمایی را در نمایشگاه‌های هوانوردی و هوایی قرار دهیم تا کسانی که از این نمایشگاه‌ها یا پارکهای هوانوردی بازدید می‌کنند با این حرفه آشنا شوند. 

انتصاری با اشاره به زمان ایجاد این پارک‌های هوانوردی تصریح کرد: هنوز زمان ایجاد و برقراری پارک‌های فناوری مشخص نشده است. 

دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا این نمایشگاه‌ها به صورت مداوم و سالی یکبار برگزار شود.

وی تاکید کرد: اکنون این موضوع در دست بررسی است و امیدوایم به زودی نتیجه بگیریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: