کد خبر: ۹۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 26
شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در اثر ریزش دیواره گودبرداری شده در خیابان ظفر، یک ساختمان دوطبقه فروریخت و یک زن جوان در زیر آوار جان باخت.

به گزارش شفا آنلاین،سیدجلال ملکی  افزود: ساعت 11:07 دقیقه امروز وقوع حادثه ریزش یک ساختمان دو طبقه در خیابان ظفر، خیابان دلیری به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.
وی با اشاره به اعزام ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی نزدیک به این محل، اظهار کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل وقوع حادثه با مشاهده گودبرداری در محدوده زمینی به ابعاد 200 مترمربع با عمق چهارمتر و همجواری دو ساختمان دوطبقه در ضلع شرقی آن یکی از این دو ساختمان به یکباره تخریب شده است.
ملکی افزود: آتش نشانان پس از رعایت اصول ایمن سازی از چند نقطه عملیات آواربرداری را به سرعت انجام دادند و توانستند در این جستجو جسد یک زن جوان 35 ساله را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دهند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آتش نشانان پس از پایان انجام عملیات در ساعت 14:02 محل وقوع حادثه را برای انجام اقدامات بعدی در اختیار عوامل اورژانس و شهرداری قرار دادند.
وی در مورد علت وقوع این حادثه گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده در این مکان به احتمال قوی رعایت نکردن اصول فنی مهندسی در انجام عملیات گودبرداری موجب شکل گیری این حادثه بوده است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: