کد خبر: ۹۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 24
شفا آنلاین>اجتماعی>يک دختر روس ادعا مى کند با اشعه ‌اى که در چشمانش وجود دارد به راحتى مى تواند اعضاى داخلى بدن انسان‌ ها را ببيند. ناتاشا در سال 1987 به دنيا آمده و هم‌ اکنون در مرکز بيمارى ‌هاى خاص بيمارستان مسکو مشغول کار است.
به گزارش شفا آنلاین،او در برابر نگاه‌هاى ده‌ ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که براي مشاهد توانايى او به روسيه رفته بودند، گفت:‌«کنار مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان فهميدم چشمانم جور ديگرى مى بيند. در کمال حيرت متوجه شدم مى توانم اعضاى داخلي بدن مادرم را ببينم. بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضاى بدنش در چه حالتى هستند و چطور کار مى کنند. از آن به بعد ديگر چشم ‌هاى من به حالت عادى بدن‌ انسان‌ ها را نمى ‌بيند، چون مى توانم براي چند ثانيه اندام هاى درونى بدن آنها را به صورت رنگى ببينم و حتى وضعيت آنها را تحليل کنم. من خودم نام اين نوع نگاهي که دارم، ديد پزشکى گذاشته‌‌ام.» ناتاشا دمکينا در سال 2003 به لندن دعوت شد و در پى آن به نيويورک و توکيو هم سفر کرد.
 
براى اثبات درستى گفته ‌هاى ناتاشا، جمعى از پزشکان روسيه تصميم گرفتند آزمايش ‌هايى روى او انجام دهند. آنها از اين دختر خواستند تا هرچه در معده يکى از پزشکان حاضر مى بيند، روى کاغذ نقاشى کند. چيزهايى که ناتاشا در اين آزمايش مى کشيد و ادعاهايى که مى کرد، بسيار حيرت‌آور بود. او در نقاشي جاى زخم معده دکتر را به‌خوبى نشان داده بود. البته هميشه هم تشخيص‌ هاى اين دختر نوجوان درست از آب در نمى ‌آيد!


برچسب ها: پزشکى ، زخم معده ، اشعه X
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: