کد خبر: ۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 18
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >به دنبال سفر اخیر ریاست جمهور به ایتالیا و حضور یک گروه بزرگ از تجار ایتالیایی، یک شرکت خدمات نوین اورژانسی به خصوص در حوزه اورژانس هوایی آمادگی خود را برای همکاری با ایران اعلام کرد.
به گزارش شفاآنلاین«چیرو ویزونه»، مدیرعامل موسسه امدادی اما(EMA) با بیان این مطلب افزود: خدمات امدادی ما بسیار گسترده است و در هر لحظه و هر جا با استفاده از  هواپیما و هلی کوپترهای امدادی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

وی با اشاره به خدمات بین المللی این موسسه تصریح کرد: اجرای این پروژه در ایران باید توسط سازمان یا مجموعه ای که خدمات اورژانس، امداد و نجات می دهد صورت گیرد و ما با سازمان ها در ارتباط هستیم نه بیمار.
«ویزونه» با اشاره به ارائه این خدمات به اعضای تحت پوشش این موسسه افزود: برای استفاده از این خدمات بیماران باید عضو موسسه ما بشوند و کارت عضویت آنها (اما کارت ) راه ارتباطی ما برای ارائه خدمات است.

وی یکی دیگر از خدمات این موسسه را تهیه پرونده الکترونیک برای بیماران خواند و بیان کرد: در این پرونده الکترونیک تمام اطلاعات راجع به بیمار اعم از سوابق بیماری، آزمایشاتی که انجام داده، داروها و شرح حال وی قرار گرفته که با یک کد اختصاصی برای هر شخص از طریق اینترنت حتی اینترنت یک موبایل قابل ردیابی برای پزشک معالجش است.



«ویزونه» یکی دیگر از اقدامات این موسسه را ارائه خدمات بشردوستانه و  خیرانه به مناطق محروم عنوان و بیان کرد: بخشی از فعالیت های ما اختصاص به ارائه خدمات بشردوستانه و خیرانه به مناطق محروم است که طی سالهای اخیر  این کمک های خیرانه در ماداگاسکار، یکی از محروم ترین کشورهای آفریقایی داده شده و شامل احداث مدرسه برای 1400 دانش آموز همراه با خدمات تغذیه ، دارو و لباس بوده است.


مدیرعامل موسسه امدادی اما(EMA) خاطر نشان کرد: موسسه ما علاوه بر ارائه خدمات امدادی آمادگی آموزش امداد و نجات اورژانسی و اورژانس هوایی و فروش تجهیزات به مراکز درمانی را نیز دارد.

به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و افزایش حوادث جاده ای سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران، موسسات بیمه و اورژانس های خصوصی می توانند در رابطه با خدمات اورژانسی از این فرصت برای ورود دانش های نوین خدمات درمانی بهره برداری کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: