کد خبر: ۹۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 16
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون پرداخت به موسسات طرف قرارداد به ویژه دانشگاه های علوم پزشکی به روز است.

 به گزارش شفا آنلاین، سید نقی نوربخش روز سه شنبه در مراسم رونمایی از 14 قلم داروی جدید تولید شرکت های هلدینگ دارویی در کارخانجات داروپخش افزود: این اتفاق در طی 20 سال خدمات بیمه همگانی برای اولین بار است که رخ می دهد و من تمام مصاحبه ها و گفت وگوها در مورد مطالبات و عدم پرداخت آنها از سوی این سازمان را تکذیب می کنم.
وی تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی هر زمانی که سندی برای این سازمان بیاورند 60 درصد آن را در همان روز در باجه های بانکی پرداخت می کنیم و به جرات می گویم که امروز طلب دانشگاه های علوم پزشکی به روز پرداخت می شود.
نوربخش در ادامه با بیان این که خوشحالم که امروز با تلاش کارکنان شرکت های هلدینگ دارویی تامین شاهد رونمایی از 14 قلم داروی مورد نیاز کشور هستیم، تصریح کرد: در بخش دارویی یک هم افزایی میان هلدینگ دارویی، بانک رفاه و بخش درمان داریم که با این هم افزایی پرداختی به داروخانه ها به موقع است و آنها نیز از محصولات دارویی سازمان استفاده می کنند، این فرآیند از سه ماه پیش آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: باتوجه به لغو تحریم ها آینده درخشانی پیش روی اقتصاد کشور خواهد بود و امیدواریم در سال آینده میزان تولیدات دارویی در این سازمان افزایشی چشم گیر داشته باشد و ما هرگونه کمک و حمایت مالی را از آنان خواهیم داشت.
نوربخش در ادامه با بیان این که تامین اجتماعی در بخش بیمه ای در شرایط اقتصادی کنونی توانست در جنگ تمام عیار اقتصادی سربلند بیرون آید، گفت : ما توانسته ایم تعهدات خودمان را به بیمه شدگان و مستمری بگیران به خوبی ایفا کنیم.
وی ادامه داد: پرداخت ماهانه چهار هزار و 400 میلیارد تومان برای انجام تعهدات این سازمان کار بزرگی است که خوشحالیم در بخش بیمه ای بدون وابستگی به بودجه عمومی کشور این اقدام انجام شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تجهیز منابع ما در بخش بیمه این سازمان بیش از درآمد نفتی کشور است.
رونمایی از 14 قلم داروی جدید تولید شرکت های هلدینگ دارویی امروز (سه شنبه) در کارخانجات داروپخش با حضور علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از کارکنان شرکت داروپخش انجام شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: