کد خبر: ۹۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 13
شفا آنلاین>سلامت>ششمین همایش علمی سلامت روان و رسانه با نگاه ویژه به «کودکان و آسیب های روانی اجتماعی و مشکلات ناشی از فضای مجازی برای کودکان»، 27 و 28 بهمن ماه در بیمارستان روزبه تهران برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، دبیر اجرایی کرسی سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) در آموزش سلامت روز شنبه در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: بر اساس اولویت بندی های یونسکو، سلامت روان در صدر آموزش های سلامت قرار گرفته است.
مریم ایازی درمورد برنامه های این همایش دو روزه افزود: این همایش شامل شش پنل است و در هر روز سه پنل، سه سخنرانی و یک کارگاه مختص خبرنگاران برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: سلامت روان، شیوع بار اختلالات روانپزشکی کودک ونوجوان و پیشگیری، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و سلامت روان و بازی و سرگرمی از موضوعاتی است که در پنل روز اول بدانها پرداخته می شود.
ایازی ادامه داد: موضوعات پنل های روز دوم نیز شامل سلامت روان، چالش های علمی و عملی در رسانه، سیمنار و رسانه های تصویری و سلامت روان کودک و ادبیات و رسانه های نوشتاری است.
دبیر اجرایی کرسی یونسکو در آموزش سلامت گفت: کارگاه خبرنگاران نیز با رویکرد روزنامه نگاری به سوژه و رویکرد پزشک متخصص به بیماری با حضور کارشناس رسانه و روانپزشک برگزار می شود.
وی تاکید کرد: کودک ونوجوان، خشونت و رسانه و اخلاق تعهد حرفه ای در فضای مجازی نیز از جمله موضوع های سخنرانی در همایش علمی سلامت روان و رسانه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: