کد خبر: ۹۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 10
شفاآنلاین>سلامت جنسی>یکی از نکات بارز درباره زوج‌هایی که هر دو میل جنسی کمی دارند این است که شب‌ها فقط می‌روند می‌خوابند. اگر نابرابری خواسته‌هایتان در رابطه‌ی شما به مشکل حادی تبدیل شده، به این چند راهکار توجه کنید
به گزارش شفاآنلاین،با هم صحبت کنیدگاهی اوقات مشکل کاملا واضح است و فقط به صحبت کردن نیاز دارد. یک نمونه: زن عاشق رابطه‌ی جنسی دهانی بوده و مرد اصلا تمایلی به این کار ندارد. عدم صحبت کردن درباره‌ی رابطه‌ی جنسی درست مثل این است که نتوانید درباره‌ی شام شب با هم حرف بزنید.

 اگر مشکل جنسی در رابطه وجود دارد، با آن روبرو شوید. اگر فقط شما هستید که خواهان رابطه‌ی جنسی بیشترید، همسرتان را سرزنش نکنید یا با کلک سعی نکنید که فشار بیشتری به او وارد کنید.

۲- شریکی که میل جنسی کمی دارد باید چکاپ پزشکی انجام دهد

کمبود میل جنسی خصوصا در ارتباط با مسئله‌ی نعوظ ناقص (ED) می‌تواند گویای مشکلات جدی سلامت مانند بیماری قبلی یا دیابت باشد.

۳- پیش روانپزشک بروید

حتی اگر ممکن است که این مشکل، یک مشکل پزشکی باشد، خواسته‌های جنسی نابرابر می‌تواند باعث بروز مشکلات احساسی در رابطه شود. به همین علت بسیاری از متخصصان در زمینه‌ی سلامت رابطه‌ی جنسی راهکار «زیستی-روانی-اجتماعی» را توصیه می‌کنند.


اگر شما طرفی هستید که خواهان رابطه‌ی جنسی بیشترید و روش‌های زوج‌درمانی یا درمان جنسی را انتخاب کرده‌اید، آن را فقط به خاطر همسرتان انجام ندهید، بلکه آن را به خاطر رابطه‌تان انجام دهید. همه‌ ما دارای نیازهای مختلف جنسی هستیم، بنابراین باید راهی پیدا کنیم تا خلاء موجود در این میان را پر کنیم.

برچسب ها: شفاآنلاین ، مشکل ، جنسی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: