کد خبر: ۹۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 06
اعلام جزئیات جذب پرستار برای سال ۹۵
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت و درمان از موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای جذب هزار پرستار در سال ۹۵ خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین : سیدعلی صدرالسادات  درباره برنامه وزرات بهداشت و درمان برای بکارگیری پرستاران مورد نیاز، گفت: وزارت بهداشت و درمان نیازهای خود در حوزه جذب پرستار را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تامین منابع اعلام کرده است لذا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم به خاطر محدودیت مالی بخشی از درخواست وزارتخانه را پذیرفته است.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با جذب پرستار به میزان یک سوم تعداد بازنشسته‌های دو سال قبل وزرات بهداشت و درمان موافقت کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه از میزان پرستاران بیکار در کشور اطلاعی ندارم، تصریح کرد: در صورت تخصیص منابع و با توجه به موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، هزار پرستار که یک سوم بازنشسته‌های دو سال گذشته وزرات بهداشت و درمان را شامل می‌شوند، جذب خواهند شد.

مسئول روابط بین الملل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به کمبود بین 130 تا 200 هزار پرستار در بخش درمان کشور، گفت: این درحالی است که در حال حاضر هفت هزار پرستار بیکار در کشور داریم.خانه‌ملت


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: