کد خبر: ۹۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 04
شفاآنلاین:زن و مرد جوان که درفضای مجازی بایکدیگر آشنا شده بودند پس از نخستین دیدار درفرودگاه با هم پیمان زناشویی بسته و خبرسازهم شدند.
به گزارش شفاآنلاین ،این زن و مرد تنها اندکی پس‌ازآنکه یک زن اهل کالیفرنیا و مردی از اهالی نیویورک در فرودگاه بین‌المللی اُنتاریو باهم ملاقات کردند، عاشق هم شدند. آن‌ها به یاد اولین تماسشان در مارس سال گذشته در فضای اینستاگرام ملاقات خود را «نامزدی اینستاگرامی» و «عروسی اینستاگرامی» نامیدند. اریکا هریس و آرتی ون سه روز پس از ازدواجشان می‌گویند که هنوز دیوانه‌وار یکدیگر را دوست دارند.

البته برنامه‌ی این ازدواج از قبل به اطلاع اخبار سی بی اِس رسیده بود و آن‌ها برای ضبط تصاویر این خبر در فرودگاه منتظر ایستاده بودند. درواقع این اریکا بود که آژانس خبری را در جریان تصمیمشان قرار داد و از آن‌ها دعوت کرد این صحنه‌ها را ثبت کنند.

ازدواج در سالن فرودگاه

سخنگوی فرودگاه نیز به خبرنگاران گفت: این رسانه‌ی محلی پیشاپیش ما را در جریان این مسئله قرار داده بود. تمام‌کاری که ما انجام دادیم کنترل جمعیت درون سالن بود. ظاهراً این زوج که قبلاً هرگز به‌صورت حضوری همدیگر را ملاقات نکرده بودند، در اولین دیدارشان در فرودگاه باهم ازدواج کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: