کد خبر: ۹۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 03
معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های درمانی به مناطق کم برخوردار حاشیه تهران جهت ارائه خدمات رایگان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین : روح الله قائد امینی  در رابطه با برنامه‌های این سازمان ویژه ایام الله دهه فجر گفت: تیم‌های درمانی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار در حاشیه تهران و مناطق محروم در همه استان‌های کشور اعزام می‌شوند.

وی از برپایی 4 بیمارستان ثابت و افتتاح این بیمارستان‌ها به شکل ویدیو کنفرانس در شهرستان‌های میبد، خاتم، اردکان و ابرکوه در استان یزد خبر داد و گفت: برپایی بیمارستان ثابت در شهر کرد نیز از جمله برنامه‌های دیگر سازمان بسیج جامعه پزشکی ویژه ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در تهران و برخی استان‌های کشور از جمله استان یزد، خوزستان، بوشهر، قزوین، اصفهان و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در مناطق محروم، اعلام کرد: اعزام تیم‌های امدادی برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی داخلی به کشورهای دیگر همچنین ملاقات با جانبازان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در آسایشگاه‌های سراسر کشور از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در دهه فجر است.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه ایستگاه‌های سلامت در نماز جمعه سراسر کشور در واحد خواهران و برادران به منظور ارائه خدمات سرپایی به بیماران در ایام دهه فجر برپا می‌شود، گفت: فعالیت حلقه‌های صالحین در بیمارستان‌ها و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور و برگزاری سراسری میزگردها و نشست‌هایی با موضوع زن در گفتمان انقلاب با حضور بانوان نخبه و فرهیخته نیز در دهه فجر مد نظر قرار دارد.

قائد امینی خاطر نشان کرد: طی این ایام باشکوه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع پیروزی انقلاب و دهه فجر برگزار و ایستگاه صلواتی در سراسر کشور نیز برپا می‌شود.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: