کد خبر: ۹۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 03
وزیر بهداشت:
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت:باتوجه به فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه توانستیم درهمه بخش ها و حوزه ها به خودکفایی دست یابیم و به این افتخار می بالیم.
به گزارش شفاآنلاین : سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح شش طرح بهداشتی بیمارستان ولایت دامغان افزود:کارهای بسیار ارزنده ای در حوزه بهداشت و درمان کشور و باهمراهی مجلس شورای اسلامی و دولت در حوزه سلامت انجام گرفته است.
وی یادآورشد:درزمان حاضر 96 درصد داورهای داخل کشور از سوی متخصصان و پرشکان داخلی تولید می شود.
قاضی زاده هاشمی از خیر دامغانی سیداحمد طباطبایی به خاطر اهدای 85 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات پزشکی بیمارستان ولایت دامغان قدردانی کرد و گفت:خیران با انفاق اموال خود رفاه و آسایش مردم به ویژه نیازمندان را فراهم می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:مرکز تصویر برداری بیمارستان ولایت دامغان تنها مرکز تصویر برداری دولتی استان سمنان بوده که با کمک خیر دامغانی هزینه ساخت و تجهیز آن انجام شده است.
مهدی شادنوش افزود:با راه اندازی این مرکز،تردد بیماران دامغانی به دیگر شهرهای استان سمنان کاهش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ولایت دامغان در اجرای طرح تحول نظام سلامت رتبه نخست کشوری را در بین بیمارستان های کشور به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان دامغان این بیمارستان از جمله پروژه های سفر پر خیر و برکت رهبری اعلام کرد و گفت : خدمات و فعالیت های بسیار ارزنده در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان انجام شد و باید این خدمات و فعالیت ها تقویت شود.
علی اصغر مجد افزود : بیمارستان ولایت دامغان دارای 178 تخت مصوب بوده که اکنون به دلیل کمبود پرستار و نیروی انسانی 130تخت آن فعال است.
وزیر بهداشت به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شش طرح بهداشتی بیمارستان ولایت دامغان شامل داروخانه ولایت ، سامانه نوبت دهی تلفنی کلینک تخصصی رضایی ، مرکز تصویر برداری طباطبایی ، دستگاه سی تی اسکن و دستگاه مامو گرافی ، دستگاه تراکم استخوان و دستگاه سونو گرافی را افتتاح کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: