کد خبر: ۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 26
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان فوق تخصصی نور افشار گفت، این بیمارستان از امکان ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران خارجی برخوردار است.

 به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد نعیمی پور روز سه شنبه در جریان بازدید «ایلک کاگری» نماینده فیفا و عضو کمیته توسعه فیفا از بیمارستان فوق تخصصی نور افشار، تصریح کرد، این بیمارستان به عنوان همکار فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انتخاب شده است.
وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی های بیمارستان نور افشار افزود: تجهیزات ساختاری و حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان سبب شده دیگر نیازی به رفتن ورزشکاران کشور که دچار آسیب های ورزشی شده اند، به خارج نباشد.
نعیمی پور گفت: امکانات و ظرفیت این بیمارستان به میزانی است که می توانیم درمان و توانبخشی ورزشکارانی را که از خارج به ایران می آیند پاسخگو باشیم.
وی با بیان اینکه این بیمارستان همچنین قابلیت ارائه خدمات توان بخشی را به مردم دارد، افزود: افرادی که دچار مشکلات عضلانی و اسکلتی هستند، می توانند در این بیمارستان خدمات توانبخشی کسب کنند.
ایلک کاگری نماینده فیفا و عضو کمیته توسعه فیفا نیز که با هدف ارزیابی تجهیزات بیمارستان نور افشار بیمارستان در این دیدار حضور داشت، به خاطر پروتکل فیفا امکان مصاحبه نداشت.

** فیفا 500 هزار دلار به بیمارستان نور افشار پرداخت می کند
رئیس مرکز ارزیابی پزشکی فدراسیون فوتبال نیز در مورد هدف سفر نماینده فیفا به ایران گفت: ایلک کاگری نماینده فیفا و عضو کمیته توسعه فیفا قرار است تجهیزات و امکانات این بیمارستان را ارزیابی کند و به فدراسیون جهانی فوتبال گزارش دهد.
علیرضا شهاب از پرداخت 500 هزار دلار از سوی فیفا به بیمارستان نور افشار خبر داد و افزود: بیمارستان فوق تخصصی توان بخشی نور افشار سومین مرکز همکار فیفا است که در خاورمیانه در حال فعالیت است.
وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی های این بیمارستان فوق تخصصی گفت: این بیمارستان امکان پذیرش ورزشکارانی از غرب آسیا را خواهد داشت.
شهاب با طرح توسعه ای فیفا تصریح کرد: در نظر داریم در دیگر استان ها نیز مراکز توانبخشی دایر کنیم.

** امکانات بیمارستان نور افشار در حد استانداردهای جهانی است
معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نور افشار نیز با اشاره به انعقاد تفاهمنامه این بیمارستان با فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون فوتبال گفت: امکانات و تجهیزات و دانش علمی که در این بیمارستان وجود دارد، در حد مراکز توان بخشی تیم هایی همچون منچستریونایتد است.
روح الله نوریان درمورد نظر نماینده فیفا نسبت به بیمارستان نور افشار افزود: نظر وی درمورد تجهیزات بیمارستان رضایتبخش است زیرا امکانات و تجهیزاتی که در این آن وجود دارد در حد استانداردهای جهانی است.ایرنا
برچسب ها: کمیته ، توسعه ، فیفا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: