کد خبر: ۹۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 26
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین سلامت تاکنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های بهداشتی، درمانی و...، به حوزه‌ سلامت کمک کرده اند.
به گزارش شفا آنلاین، قائم مقام، هیئت مدیره و اعضای مجمع خیرین سلامت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(س) با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که روز سه شنبه ششم دی ماه با حضور قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور، معاونان و کارکنان این نهاد و همچنین اعضا موسسه‌ خیریه‌ عترت فاطمی برگزار شد، سیدعباس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ مبارک فجر، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت و موسسه عترت فاطمی به همراه همکاران و خدمتگزاران حوزه‌ سلامت وظیفه  خود می‌داند که هر سال در بهمن ماه با حضور در مرقد مطهر پیر جماران، تجدید عهد و پیمانی دوباره با معمار کبیر انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از برکت وجود امام خمینی(س) است، ایشان انقلاب بی نظیری را در دنیا به وجود آوردند و اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حکومتی الهی در کشور پایه گذاری شده است.

پورهاشمی در خصوص اقدامات مهمی که تا کنون در مجمع خیرین سلامت کشور انجام شده نیز بیان کرد: به لطف خدا، در طی سالیانی که این مجمع تشکیل شده است، اقدامات بسیار وسیعی در سطح کشور، در بیش از ۲۲۰ شعبه‌ این نهاد در سراسر کشور انجام شده است که از مهمترین آنها می‌توان به بحث احداث بیمارستان، درمانگاه، خانه‌ بهداشت، تجهیزات پزشکی درمانی و کمک به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات ما از طریق مردم تامین می‌شود و حضور مردم و کمک‌های آنان به شیوه‌های مختلف و کمک‌های کوچک و بزرگ با نیت خیر و خداپسندانه همیشه یاری‌گر ما بوده است.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با درایت مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز کشور، در همه‌ صحنه‌ها حضور دارند و  هر زمانی که مسئولان درخواست کمک کردند مردم حضور فعالی داشتند.

پورهاشمی، مجمع خیرین سلامت را نیز یک موسسه مردمی دانست و گفت: در حال حاضر، بیش از ۷۰ هزار خیّر ثبت شده داریم که با ما همراهی می‌کنند و در کنار آن بیش از ۶ هزار نفر افرادی هستند که در هیئت امنای مجمع خیرین سلامت مشغول به خدمت هستند.

وی تاکید کرد: از زمان تشکیل مجمع خیرین سلامت تاکنون، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های بهداشتی، درمانی و تجهیزاتی از طریق این مجمع، به حوزه‌ سلامت کمک شده است و در دهه فجر نیز بیش از ۵۰ پروژه از جمله بیمارستان درمانگاه و خانه بهداشت در حوزه‌ سلامت در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد.

عضو هئیت مدیره موسسه عترت فاطمی بیان کرد: موسسه خیریه عترت فاطمی نیز سادات یتیم را تحت از کل کشور تحت پوشش قرار داده است.

وی تصریح کرد: موسسه عترت فاطمی از ایتام سادات در کل کشور حمایت می کند که تاکنون بیش از ۲۴ هزار یتیم سادات را به شکل های مختلف از جمله جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی و بهداشت و درمان حمایت نموده و صندوقی نیز برای پرداخت وام به سادات یتیم در نظر گرفته شده است.

پورهاشمی گفت: بیش از ۳۲۰۰ خیر در تهران در این زمینه با موسسه عترت فاطمی به عنوان حامی همکاری می کنند. 

برچسب ها: خیرین ، سلامت ، موسسه‌
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: