کد خبر: ۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 27
شفا آنلاین>اجتماعی>والدینی که نگران بیش از حد نشستن کودکان خود هستند، می‌توانند از خبر آمدن میزهای ایستاده به فعـالیت کودکـان خوشحال شوند.
 به گزارش شفا آنلاین، یک تحقیق جدید نشان می‌دهد استفاده از میزهای ایستاده در مدرسه به کودکان کمک می‌کند تا فعالیت بیشتری داشته باشند. این محققان دریافتند استفاده از این نوع میزها که به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفتند، می‌تواند موجب رفتارهای بهتر کودکان در کلاس شود و مصرف انرژی آن‌ها را بالا ببرد.

       کارل ماینز، نویسنده این مطالعه و دانشجوی دوره دکترای پرستاری در دانشگاه ییل در اورنج می‌گوید: «تحقیقات بسیاری در این زمینه وجود دارد که در آن‌ها طرح یکپارچه‌سازی میزهای ایستاده در محل کار و اثرات مطلوب آن در جهت کاهش زمان نشستن و افزایش ایستادن مورد بررسی قرار گرفته است. به نظرمی رسد جمعیت دانش‌آموزان، جمعیت مناسبی از این منظر باشد.

تحقیقات ما نشان می‌دهد که مدارس جایگاه مناسبی برای این مداخله بهداشتی روی کودکان و به تبع آن بهبود وضعیت ذهنی آن‌هاست.» ماینز و همکارانش به بررسی هشت مطالعه بین‌المللی پرداختند که کودکان بین 5 تا 18 سال را در برمی‌گرفت.

 در حالی‌که این هشت مطالعه از بسیاری لحاظ متفاوت بودند اما نیمی از آن‌ها نشان دادند که با استفاده از این میزها، دستکم ساعت نشستن در میان کودکان یک ساعت کاهش پیدا کرده است. دو مطالعه دیگر کاهش 31 درصدی استفاده از میزهای نشسته را (در زمانی که در مدرسه بودند) نشان می‌دهد. این مطالعه روز 22 ژانویه در ژورنال Pediatrics منتشر شده است.Health Day
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: